czwartek, 31 marca 2016

Mineralny rozświetlacz do twarzy i oczu Lirene Shiny Touch

Na pewno każda z nas zna fluidy i kremy bb od Lirene wiec pewnie zauważyłyście że od jakiegoś czasu w sklepach pojawiła się również kolorówka w postaci bronzera z różem,rozświetlacza do twarzy i oczu oraz pudrów w trzech odcieniach.Produkty mają funkcjonalne opakowania i mają piękne tłoczenia,aż szkoda ich używać.
 Jeśli jesteście zainteresowane moją opinią,zapraszam dalej...


 Już po pierwszym teście wiedziałam że mój makijaż nie obejdzie się bez tego rozświetlacza,ma idealną miękką konsystencję,dzięki której bardzo łatwo rozetrzeć produkt,dobrze zaaplikowany nie robi błyszczącej plamy na skórze wiec bez obaw można go nakładać nawet palcami,delikatnie rozcierając.Bardzo mi się spodobał jego efekt,skóra od razu wygląda świeżo i promiennie,wydaje się być wypoczęta.


 Plusy:
 +Daje efekt wypoczętej skóry,świeżości,młodzieńczego naturalnego blasku.
 +Bardzo dobra pigmentacja.
 +Piękne połączenie kolorów satynowej bieli,ciepły szampańsko-beżowym i naturalny pudrowy róż.
 +Trwałość.
 +Pudrowo-satynowe wykończenie.
 +Wydajny.
 Minusy:
 -Zbyt perfumowany.
 -Opakowanie,strasznie się rysuję i nie wygląda to zbyt estetycznie.


 Znacie? Lubicie?
 Dla mnie to must have w makijażu. 

 Do następnego:)

1 komentarz:

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.