czwartek, 2 maja 2013

Ulubieńcy Kwietnia

Cześć Kochane! 
 Dziś ulubieńcy minionego miesiąca,przyznam że w tym miesiącu niewiele produktów przypadło mi do gustu ale pojawiły się też produkty które zdecydowanie są warte uwagi ;)W tym miesiącu jak widać króluje kolorówka,w marcu były praktycznie same pielęgnacyjne produkty.
  
Pierwszy produkt który tego miesiąca przypadł mi do gustu jest to skoncentrowany krem-żel antycellulitowy firmy Pharmaceris,krem-żel ma piękny cytrusowy zapach który uwielbiam,jest idealny po kąpieli,szybko się wchłania i można od razu położyć się do łóżka zamiast czekać 20 min zanim się wchłonie.Co do działania to przyznam że zauważyłam że cellulit w 30% zniknął,jednak nadal jest,nie wiem czy to jego zasługa bo używam również peeling z Pharmaceris na zmianę z gąbką antycellulitową i balsam z Eveline.

 Następnym ulubieńcem jest pędzel do cieni firmy For Your Beauty kupiony na promocji w Rossmannie za ok.6 zł.Ma miękkie włosie,jest wygodny w użyciu,myłam go już dwa razy i ani jeden włos nie wypadł także jest dobrze ;)

 Produkt który z pewnością kupię ponownie to cienie trio z firmy My secret,o satynowym wykończeniu,są dość dobrze napigmentowane.Wybrałam neutralne kolory jest to jasny beż ze złotymi drobinkami,ciemny beż i ciemny brąz również ze złotymi drobinkami,są to cienie o numerze 307.Cena to ok.8 zł w drogerii Natura.

 Lakier który najczęściej nosiłam w tym miesiącu jest to lakier z Golden Rose o numerze 244,na zdjęciu wygląda na czerwony ale jest to kolor koralowy,utrzymuje się na paznokciach 5 dni,kosztował mnie 5 zł w osiedlowej drogerii.

 Ostatnim produktem jest tusz Miss Sporty-Studio Lash,Instant Volume.Czytałam wiele recenzji na wizażu i ten wydawał mi się najlepszy pod względem efektu na rzęsach i ceny.Pogrubia rzęsy,wydłuża,ja nakładam dwie warstwy aby rzęsy zyskały większą objętość.Jedyny minus to pod koniec dnia trochę się kruszy ale za te cenę wybaczam mu to ;) Kosztuje 12,99 zł za 8 ml.

 Buziaki;*
 Pa ;)

17 komentarzy:

  1. tego tuszu miałam swego czasu kilka tubek ;P ale to kruszenie mnie denerwowało ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam ani jednego z Twoich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czas najwyższy je poznać,bo są wartę uwagi ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zawsze kupuję lakiery tej firmy,chociaż Wibo też daję radę ;)

      Usuń
  4. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałby mi się ten żel Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nic z tych kosmetyków nie miałam. ;o
    Muszę się rozejrzeć. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. nominowałam cię do konkursu Versatile Blogger Award
    pozdrawiam lola
    więcej info: http://klucz-do-duszy-kobiety.blogspot.com/2013/05/versatile-blogger-award-wytypowanie-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość z tych produktów to przedstawiciele grupy "tanie a dobre", lubię takie kosmetyki i akcesoria :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się nad tym tuszem ;]
    Obserwuję. ♥
    http://karolina-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba się skuszę na ten tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przetestuję żel pharmaceris :)
    Dołączam do grona obserwujących.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.