czwartek, 2 sierpnia 2012

Mały haul

Witajcie.Wczoraj będąc na zakupach wstąpiłam po kilka najpotrzebniejszych rzeczy,niestety w mojej galerii nic nie znalazłam odpowiedniego dla siebie więc postanowiłam się pocieszyć małymi zakupami w Rossmannie,kosmetyków nigdy dość ;)
Standardowo ukochany przeze mnie i niezbędny w pielęgnacji mojej cery płyn micelarny z Bourjois,tani i wydajny,ja stosuję go do demakijażu twarzy i oczy.Obecnie do demakijażu oczu testuję mleczko z Lirene,planuję zrobić jego recenzję.Odżywka z firmy Nivea,szczerze mówiąc bardzo nie lubię firmy Nivea zawsze okazywały się klapą,skusiłam się pozytywnymi recenzjami na wizażu i postanowiłam wypróbować,akurat był w promocji w rossmannie za ok 6,99zł.Olejek rycynowy oczywiście zakupiony w aptece,ostatnio zauważyłam osłabienie moich rzęs a on dobrze je wzmacniał i nie wypadały tak często,stosuje go zawsze zimą gdy więcej czasu spędzam w domu.Krem do rąk firmy Lirene który stosuję już od 2 lat,nie wymienię go na żaden inny,cudowny zapach i doskonałe ukojenie dla rąk.Skończył mi się peeling do twarzy i myślałam nad zakupem tego z firmy Perfekta ale akurat go nie było więc postanowiłam wypróbować ten z firmy Soraya,wcześniej miałam ten do wszystkich typów cery a teraz postanowiłam wziąć ten do cery trądzikowej skuszona zawartością kwasu salicylowego.

49 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :D
    dodajemy ?:D
    +jak się tutaj dodaje do obserwatorów ? xd
    bo ja mam inne ustawienie strony xd

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra już mam ;d
    dodałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog :)
    Zapraszam do mnie :
    kasiatojestto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, hahah kosmetykow nigdy za wiele!
    Zapraszam do obserwowania
    http://karolina-tworkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. to prawda kosmetyków nigdy dość :P czasem to aż się boję zaglądać do drogerii :D

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do siebie

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  7. olejek rycynowy na rzesy ? pierwsze slysze, ale jakos mnie zachecilas <3
    jak go nakladasz ? patyczkiem ?
    dodaje do obserwatorow , licze, ze zrobisz to samo <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog, obserwujemy? :)
    +zapraszam na post z lakierami do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :)
    Obserwujmy ,juz dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. no tak, kosmetykow nigdy za duzo :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam niedawno tego płynu micelarnego Bourjois. Jest świetny!
    www.secretsofmissdaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jasne, ja juz obserwuje :) teraz twoja kolej. / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post :)
    Jasne, ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też używam olejku rycynowego, stosuję go jeszcze do włosów :) Jestem ciekawa tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog. Ja juz dodałam do obserwatorów tearz ty:)

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. trochę zajęło mi czasu zeby dodać do obs ale jest; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kupować kosmetyki ;)
    Już od jakiegoś czasu szukam odpowiedniego kremu do rąk, chyba wypróbuję ten z Lirene :)
    + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny blog. mam taki sam olejek rycynowy, nawet jest na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam coś o olejku rycynowym ale nie na rzęsy.;) Jak on działa??
    Ciekawy blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog, zapraszam na konkurs:)

    Obserwujemy ;>?

    OdpowiedzUsuń
  22. dokładnie, kosmetyków nigdy dosyc ; ) !

    OdpowiedzUsuń
  23. no, fajne ;]

    dodaję się do obserwatorów

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tam nie mam zastrzeżeń co to firmy Nivea :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Będę czekać na recenzję tego płynu micelarnego ;) Zapraszam do mnie www.xmojerecenzjekosmetykowx.blogspot.com/ , dodaję do obserwowanych. Będzie mi bardzo miło, jeśli Ty również dodasz mnie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. swietne zakupy - lubie ten plyn nicelarny:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Nivea jest najlepszy <3
    obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. oj tam też wcinam chipsy ...a potem żałuję :D dziękuję za odwiedziny :) jasne że obserwujemy , już dodałam :)

    udanego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze podpowiedz mi gdzie masz obserwujących bo nie mogę Cię dodać :/

      Usuń
    2. oka już znalazłam :P obserwuję :)))

      Usuń
  29. Uwielbiam micel z Bourjois! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne zakupy :)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana zostałaś otagowana:) Więcej informacji znajduje się u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne zakupki, większość dobrze znana z blogów, ale jakoś nie używana za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. używam tej odżywki z Nivea ;)
    pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  34. też używam tego kremu z Lirene ;p
    u mnie nowości! zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. też muszę wypróbować olejek rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. krem Lirene wygląda obiecująco :)
    obserwuję i liczę na rewanż
    fashion-my-passion-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. jasne, ja juz obserwuje xD
    teraz czekam na ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam odżywkę NIVEA Long Repair :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Tak zdecydowanie ten płyn miceralny jest nr 1 :) Też bd starała się zrobić jego recenzję :)
    Cieszę się że jest osoba która podziela moje opinie :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości w dążeniu do celu ! ;)

    http://fashionapieceofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Tym kremem zaciekawiłaś mnie przeokropecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.