środa, 12 września 2012

Przy kubku kawy...

Witajcie Kochane!
Mając tę godzinkę wolną przed wyjściem postanowiłam coś napisać bo jednak trochę mnie nie było.Nic dziwnego,szkoła się zaczęła i obowiązki wróciły.W ostatnim czasie myślałam czy nie zrobić dla was recenzji porównawczej produktów które ostatnio stosowałam przeciw wypadaniu włosów a dokładnie mam na myśli: Dermena,PharmacerisH i Seboradin.Jeśli jesteście zainteresowani taką recenzją to śmiało piszcie,w piątek postaram się coś napisać ale nie obiecuję.Mam nadzieję ze po miesiącu już się przyzwyczaję do swoich obowiązków i nie będą one takie męczące gdyż dwa miesiące wakacji zrobiły swoje i człowiek się troszkę rozleniwił ;)Ledwo żyję z rana jak mam wstać tylko po 6 godzinach snu,poratuję się kawką z mlekiem i śmigam na zajęcia.Czy wy też macie dziś taki ciężki dzień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.