niedziela, 23 września 2012

Jesień szybsza niż ta kalendarzowa

Od kilku tygodniu zabieram się za to by coś dla was wystukać na klawiaturze mojego laptopa ,ale kompletnie nie mam weny i też czas mnie ogranicza a nie lubię robić czegoś w pospiechu.Jeszcze ta pogoda,od dziś mamy kalendarzową jesień a już mój organizm źle to przechodzi,cały czas jest mi zimno,mam przesuszoną skórę,spierzchnięte usta i jestem senna.A jak Wy przechodzicie jesień?Żeby zacząć dobrze dzień pozwoliłam sobie dziś na pączka i gorące kakao i zaraz śmigam na zajęcia,niestety obowiązki wzywają.
Mam tak dużo do napisania,tak dużo pomysłów na posty ale niestety ogranicza mnie brak czasu.Ale niebawem nadrobię wszystko ;)  
Miłego Dnia :) Mua!;*

1 komentarz:

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.