czwartek, 26 lipca 2012

Tag:NIGDY NIE WYCHODZĘ Z DOMU BEZ...




Zasady:

1. Podaj 5 produktów kosmetycznych, łącznie z nazwą firmy, które stosujesz wychodząc z domu, takie "must have" na wyjście (można dołączyć zdjęcie).

2. Utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka i informacją kto Cię otagował. 

3. Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom. 

 1.Lirene krem do rąk ,mój ulubiony :)
 2.Tisane balsam do ust ,najlepszy balsam do ust jaki w życiu miałam.
 3.Calvin Klein Obsession night ten zapach w pełni odzwierciedla moją osobowość.Stosuję je zarówno na dzień jak i na wieczór,bardzo długo się utrzymują i wystarczy raz psiknąć by czuć je cały dzień.
 4.Synergen,puder antybakteryjny.Mam cerę problematyczną i ten puder bardzo dobrze matuję moją skórę na jakieś 3-4 godziny co przy mojej skórze to rekord.Słyszałam że puder bambusowy z Biochemii Urody też dobrze matuję więc jak skończy mi się ten to zrobię zamówienie na ich stronie i wypróbuję ,może zrobię mała porównawczą recenzję oby pudrów.Co wy na to?:)
 5.Szminka Avon-seria limitowana.Od półtora roku jest moim ulubieńcem,nie stosuję jej codziennie
 Bardzo ładny,delikatny odcień różu.Uwielbiam ją :)
Gdybym mogła,to dodałabym do tego jeszcze:próbkę podkładu,zawsze odlewam sobie niewielką ilość w razie poprawek i róż albo bronzer w zależności od pory roku w jesień i zimę częściej używam różu alby ta skóra wyglądała na zdrową i rozpromienioną a w wiosnę i lato bronzer aby podkreślić kości policzkowe i nadać twarzy lekko letnią opaleniznę.+ Z rzeczy niekosmetycznych:Telefon,kluczę,portfel i chusteczki higieniczne. 

Z tego co widziałam to dużo dziewczyn już odpowiedziało na ten tag,więc nie typuję nikogo konkretnego.Jeśli masz ochotę,czuj się wytypowana :) Bardzo chętnie poczytam co jest dla was niezbędną piątką bez której nie ruszacie się z domu :) 
Pozdrawiam Serdecznie ;*

22 komentarze:

  1. mi także :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Ok, obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ciekawie ;d no jasne , ja juz obserwuje;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki:)jasne mozemy obserwowac dodaj ja tez dodam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście że obserwujemy , właśnie to zrobiłam liczę na to samo :)
    Ładny masz blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o pudrze z biochemii tez słyszałam dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OO jak tu fajnie ^^ zapraszam do siebie! OBSERWUJEMY?

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog i ciekawy xd
    Obserwujemy ? ;>
    Odp pod moją notką xd
    http://welcome-in-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się bardzo blog :))
    serdecznie pozdrawiam :))
    Odwiedź mnie, Prosze zostaw komentarz ♥ jesli się spodoba obserwuj♥ http://pasteloutput.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią zaobserwuję , też uzywam Tisane . Najlepszy balsam do ust .
    To ja obserwuję i czekam na Ciebie , mam nadzieję że nie oszukujesz : ) Dla mnie bardzo dużo znaczy 1 obserwator : >
    agusiaczeq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe również obserwuję i nie,nie oszukuję ;p

      Usuń
  11. Ahh, wręcz uwielbiam tą szminkę , mam identyczną lecz inny kolor, czerwony , idealny dla Rebel Gyaru : 33

    Zapraszam do siebie http://eye-asian-teen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) pewnie, że obserwujemy http://twoflyingflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pewnie, że obserwujemy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję ;>
    Fakt Tisane FOREVER

    OdpowiedzUsuń
  15. Też prowadzisz bardzo ciekawego bloga ;) Obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog^^
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ta szminka z Avon'u to ma ładne opakowanie..:)
    ja zawsze patrzę na opakowanie!;/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie wychodze prawie bez wszystkich tych kosmetyków co ty, nie uzywam pudru wiec jest mi tylko on niepotrzebny :) a pomadka jest śliczna :)))
    oczywiście ze obserwujemy :))

    OdpowiedzUsuń
  19. pewnie ,że obserwujemy. My już dodałyśmy. Czekamy na Ciebie http://twoflyingflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.