czwartek, 19 lipca 2012

Pharmaceris F-Delikatny fluid intensywnie kryjący o przedłużonej trwałości.

Witajcie Kochani!:)Przyznam że zawsze lubiłam kosmetyki apteczne a tym razem skusiłam się wypróbować fluid firmy Pharmaceris i chciałam podzielić się z wami moimi przemyśleniami na jego temat,także zapraszam serdecznie do przeczytania recenzji.Stosowałam go ponad 1,5 miesiąca i myślę że mogę co nieco o nim powiedzieć.Muszę przyznać że po pierwszym użyciu byłam zachwycona nim ale niestety nie jest tak trwały jak obiecuje producent.
 Co nam obiecuję producent:
 Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, C12-15 Alkyl Benzoate, Cyclohexasiloxane, Pentylene Glycol, Vinyl Dimethicone/ Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butylene Glycol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Titanium Dioxide, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Propylene Glycol, Polysilicone-11, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Polyglyceryl- 3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Magnesium Sulfate, Dimethicone, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Niacinamide, Candelilla Cera, Triethoxycaprylylsilane, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Silybum Marianum (Lady`s Thistle) Extract, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492, CI 77491, CI 77499 (06.11.2009)
 Fluid jest dostępny w trzech odcieniach więc każdy powinien znaleźć odcień zbliżony do swojego koloru skóry,dla mnie kolor Sand okazał się idealnie dobrany.
 Plusy:
+ Bardzo dobre krycie.
+ Wygodna aplikacja.
+ Posiada SPF 20
+ Higieniczne opakowanie.
+ Cena.
+Nie podrażnia skóry.
+Dobrze się rozprowadza,nakładam go gąbeczką ale zdarzyło się czasami pędzlem języczkowym do podkładu Sephora nr.110 i rękami gdy nie mam czasu,tak samo się sprawdza.Chociaż zauważyłam że wklepany gąbeczką lepiej kryje.
+Nie zapycha porów,co jest dla mnie bardzo istotne ponieważ mam cerę mieszaną skłonną do wyprysków.
+Nie uczula,co również jest dla mnie ważne ponieważ jestem alergikiem i moja skóra różnie reaguję na kosmetyki.
Minusy:
-Przy dużej ilości można uzyskać efekt maski,ja stosuję pół pompki z odrobiną kremu nawilżającego.
-Nie widać ubytku.
-Ściera się z twarzy podczas dotykania twarzy,odbija się np:na telefonie.
-Brudzi ubrania,mój chłopak to stwierdził gdy podczas przytulania się podkład znalazł się na jego białej koszulce ;)
-Nie trwały,u mnie utrzymuję się4-5godzin. 
-Po przypudrowaniu i tak twarz się świeci po 1-2 godzinach.
Opakowanie wygodne w użyciu i standardowe dla firmy Pharmaceris opakowania higieniczne z pompką. Na  zdjęciach poniżej możecie dostrzec krycie fluidu,jest bardzo mocne i niestety może powodować efekt maski na twarzy ale przy mniejszej ilości nałożonych z kremem nawilżający sprawdza się bardzo dobrze.Cena ok:35-40zł dostępny tylko w aptekach.
 

Mam nadzieję że moją recenzja na jego temat będzie dla was pomocna i pomoże w dokonaniu zakupu.Pozdrawiam Serdecznie i zapraszam do częstego odwiedzania mojego bloga.
 Ps:Postaram się częściej dodawać nowe posty :)

2 komentarze:

  1. Bardzo mi miło, że mogłam pomóc ! :) czasami można coś oryginalnego stworzyć, nawet ze starych, podartych dżinsów ! :) Także czekam na Twoje afekty z niecierpliowścią! Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam matującą wersję tego podkładu - nie polubiłam się z nim...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.