środa, 1 sierpnia 2012

Sudomax-współpraca


Witam was kochani!;)Dziś mam mega udany dzień,chociaż nie chwalmy dnia przed zachodem słońca-jak to mówią.Nie tylko za zasługą paczki ale również małych zakupów,których dawno nie robiłam.Byłam w trakcie "projekt denko" już chyba ponad miesiąc.Wczoraj wracając z zakupów spotkałam moją panią listonosz,która wręczyła mi oto tą paczuszkę.

Spodziewałam się paczki od firmy Sudopharma ale nie tak szybko.W paczce znajdowały się:
- Pełnowartościowe opakowanie kremu hipoalergicznego i antybakteryjnego dla dzieci i dorosłych 55g
-5 małych próbek tego samego kremu.
-List i ulotka firmy.

Po około 2-3 miesiącach możecie się spodziewać recenzji tego kremu na moim blogu.

 Tutaj możecie sobie poczytać o firmie Sudopharma i ich produktach : http://sudomax.pl/

4 komentarze:

  1. to jakaś dobra firma? pierwszy raz o tym słyszę...

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem,niedawno się dowiedziałam o tej firmie.Ale ma pozytywne recenzję więc chyba nie jest zły ;)Zapraszam za 2-3 miesiące,pojawi się recenzja ma moim blogu tego produktu.

      Usuń
  2. SWIETNY BLOG
    obserwujemy?
    http://lifewithdelias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już obserwuję, Twoja kolej:)

    Sudomax w mojej łazience zagościł na stałe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.