środa, 24 kwietnia 2013

Haul apteczny

Cześć!
 Dziś post o zakupach,które zrobiłam w niedziele.Niestety nie miałam czasu aby wcześniej go wam pokazać.Staram się kosmetyki do pielęgnacji kupować w aptece,jakoś mam większe zaufanie do nich niż do tych drogeryjnych.Na początku miałam kupić mój ulubiony żel z Vichy Normaderm,pewnie już każdemu znany ale zdecydowałam się na piankę Pharmaceris,chciałam wypróbować coś nowego.
 
 Jeśli któraś z was brała kiedyś Therm Line to dajcie mi znać.Pierwszy raz wspomagam się takimi tabletkami.
 W aptece kupiłam drugą odżywkę Jantar,swoją drogą nie są zbyt wydajne.Zmienili jego recepturę i analizując skład zauważyłam się jest troszkę inny,mam wrażenie że jest też trochę gęstszy.
Mam piękną pogodę!Na spacerze z siostrą wspomagam się napojem energetyzującym,bieganie za nią po placu zabaw jest lepsze niż siłownia ;)
 Trzymajcie się!
 Buziaki;*

13 komentarzy:

  1. jak już Ci słońce pisałam ciekawa jestem tego Therm Line ;) też mam taki klapnięty dzień a i ja zauważyłam zmiany w Jantarze ;) ale działa tak samo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze,obawiałam się że nie będzie działał tak dobrze jak poprzednia wersja.Therm Line biorę od poniedziałku dopiero,za miesiąc napiszę coś więcej na jego temat ;)

      Usuń
  2. ja jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z aptecznymi kosmetykami :D
    zazdroszczę słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. wiele negatywnych opinii słyszałam o therm line, lepiej nie wspomagaj się takimi tabletkami, bardzo obciążają wątrobę :/ mieszkałam kiedyś ze studentem ratownictwa medycznego i sam mi mówił, że gorszych tabletek na odchudzanie nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyłaś mnie.Kupiłam dwa opakowania na cały miesiąc ale jeśli zauważę negatywne efekty albo coś mnie zaniepokoi to z pewnością od razu je odstawie.

      Usuń
    2. jak już kupiłaś to nie ma co wyrzucać, ale uważaj z takimi produktami :) sama je kiedyś z ciekawości kupiłam, ale po tym jak mnie kolega ostrzegł od razu w koszu wylądowały :)

      Usuń
    3. Będę uważać.Dzięki za informacje ;)

      Usuń
    4. polecam się na przyszłość ;)

      Usuń
  4. Ja też większość kosmetyków kupuje w aptece szczególnie te przeznaczone do pielęgnacji;)

    Zapraszam do mnie w sumie dopiero zaczynam ale bedzi emi milo:*
    Obserwujemy?
    onthesundirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam żadnego z tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja brałam Therm line, ale muszę Ci powiedzieć, że nie pomógł :( pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.