wtorek, 26 kwietnia 2016

Pharmaceris ratunek na wypadające włosy

Hej Kochani!
 Dziś chciałabym wam przedstawić zestaw trzech produktów,które przyszły na ratunek moim włosom.Włosy zaczęły mi wypadać odkąd zaczęłam je farbować i mają takie etapy że raz mniej a raz intensywniej wypadają,jest to szczególnie okres jesienno-zimowy kiedy moje włosy są praktycznie wszędzie.Jakoś bardzo mnie to nie martwi bo mam gęste włosy ale wolałabym aby zostały na głowie.Aby je wzmocnić zdecydowałam się na nowość od Pharmaceris.Zestaw ma za zadanie stymulować wzrost włosów,zawiera on od lewej preparat w sprayu,szampon i odżywkę.
 
Nie przedłużając zacznijmy od plusów i minusów produktów

 Preparat do intensywniej kuracji stymulującej wzrost włosów
 Plusy:
 +Pięknie pachnie.
 +Nie podrażnia skóry głowy.
 +Stymuluje włosy do wzrostu,już po miesiącu zauważyłam tak zwane baby hair.
 +Nie powoduje przetłuszczania się włosów.
 +Nie zawiera alkoholu.
 +Wygodna aplikacja dzięki opakowaniu.
 Minusy:
 -Dostępność,możemy go dostać jedynie w aptekach.

  Specjalistyczny szampon stymulujący wzrost włosów
Plusy:
+Delikatnie myję skórę głowy.
+Nie plączę włosów.
+Dobrze się pieni.
+Pięknie pachnie.
+Poprawia kondycje włosów.
 Minusy:
 -Wydajność.
 -Dostępność.

 Odżywka stymulująca wzrost włosów
 Plusy:
 +Ułatwia rozczesywanie włosów.
 +Włosy po niej są gładkie i miękkie.
 +Pięknie pachnie.
 +Nałożona na skórę głowy nie przetłuszcza jej.
 +Wygodne opakowanie.
 Minusy:
 -Dostępność.
 -/+Wydajność,ale może to dla tego że mam długie włosy i nie żałuję odżywki ;)
Podsumowując wszystkie produkty mają przepiękny zapach,są delikatnie dla skóry głowy.Jedyny minus to dostępność,ponieważ możemy te produkty nabyć tylko w aptekach.Z pewnością po raz kolejny sięgnę po szampon i spray,odżywka też jest w porządku ale możemy nabyć tańszą odżywkę o tym samym działaniu.

Miłego weekendu,
 Buziaki:*

1 komentarz:

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.