piątek, 22 sierpnia 2014

Kuchenne rewolucje-Koktajl mleczny

Dzień dobry!
A skoro dobry to zacznijmy go zdrowo i smacznie :)
Dziś trochę kulinarnie,przygotowałam dla was szybki i łatwy sposób na mleczny koktajl,banalny ale cudowny w smaku.
 A do przygotowania takiego koktajlu potrzebujemy następujące składniki...,no i oczywiście blender.
 Do takiego koktajlu możemy dodawać co tylko chcemy,ja często dodaje płatki owsiane,maliny,wiórki kokosowe,wszystko na co macie ochotę.
 Mam nadzieję że posmakuję wam tak,jak mi:)
 Miłego dnia:)
 Buziaki;*

13 komentarzy:

  1. Chetnie przygotowałabym sobie taki koktajl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm... narobiłaś mi smaka ;)
    wspomniałas o wspolnej obserwacji - ja już :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszności ! :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam! właśnie zrobiłam - pyszności! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oo ja też bym dodała jeszcze wiórki kokosowe i malinki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, ale mnie naszła ochota na taki zdrowy koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo i jeszcze z wiórkami kokosowymi - pycha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm, lubię takie koktajle, mogłabym pić codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda tylko, że owoce mrożone - teraz możemy dostać świeże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz raczej nie znajdę świeżych truskawek,a na pewno nie tak smaczne jak polskie czerwcowe :) Kupuję sezonowe owoce i zamrażam je.

      Usuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.