czwartek, 21 sierpnia 2014

Tydzień w zdjęciach #10

Hej! 
Dziś,jak co jakiś czas postanowiłam dodać post z cyklu "tydzień w zdjęciach",jeśli jesteście ciekawi jak spędziłam ten czas to zapraszam do oglądania ;)
 
Na upalne dni tylko arbuz <3
A wieczorem Cydr,trochę przereklamowany.

Takie poranki to ja lubię :)
Mrożone truskawki z mlekiem i cukrem,pycha :)
Jedna z moich ulubionych odżywek,ułatwia rozczesywanie i ślicznie pachnie.
Rano kawusia z mlekiem a do tego sałatka z arbuza i melona.
Trochę grzeszków,najlepszy kebab w mieście.
 Niestety pogodna się trochę zepsuła i pozostaje mi siedzieć w domku i pisać posty,w sumie to dobrze,w końcu nadrobię zaległości.
 Po więcej zdjęć zapraszam was na mój  INSTAGRAM

 Buziaki;*

2 komentarze:

  1. Sałatka świetna - całość posyp cynamonem i schłódź w zamrażarce - pycha :)
    Pozdrawiam i zapraszam na bloga z przepisami na zdrowe i niskokaloryczne dania :)

    chwila-dla-zdrowia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, na kebaba to bym się skusiła ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.