wtorek, 17 grudnia 2013

Elmex,Sensitive Plus-Pasta do zębów.

Cześć!
 Dziś przygotowałam krótką recenzje,tym razem nie jest to produkt do makijażu czy do pielęgnacji a do higieny jamy ustnej.Stwierdziłam że warto wspomnieć o tym produkcie.Kupiłam tę pastę ponieważ po zdjęciu aparatu ortodontycznego moje zęby były wrażliwe,dziąsła krwawiły i bolały pod wpływem zimna.

 Informacje od producenta:
 Pasta do zębów została opracowana specjalnie do ochrony odsłoniętych szyjek zębów. Zawiera ona wysoce skuteczny aminofluorek, który tworzy na powierzchni zębiny ochronną warstwę, eliminującą dolegliwości bólowe występujące pod wpływem bodźców zewnętrznych. Efekt ten jest dodatkowo wzmacniany dzięki zawartości specjalnych substancji czyszczących. Dzięki nim, pasta do zębów czyści delikatnie zęby, nie powodując ścierania (abrazji) szkliwa i zębiny. Aminofluorek chroni także szyjki zębów przed próchnicą. 
Pasta do zębów stosowana razem z płynem do płukania jamy ustnej Elmex Sensitive Plus, tworzy system do ochrony odsłoniętych szyjek zębów. Działanie systemu jest skuteczniejsze niż każdego produktu osobno. 
Zawartość fluorku 1400ppm F-. RDA 30. Pasta w wygodnej stojącej tubie. 

Plusy:
 +Dobrze myje.
 +Brak SLS.
 +Radzi sobie z nadwrażliwością.
 +Wydajna.
 +Łagodzi stany zapalne i podrażnienia dziąseł.
 +Delikatny smak który,przypomina moje ulubione zielone gumy Orbit .
Minusy:
 -Brak uczucia świeżości.
 Skład:
 Aqua, Sorbitol, Polyethylene, Hydrated Silica, Hydroxyethylcellulose, Olaflur, Silica Dimethyl Silylate, Aroma, Titanium Dioxide, Saccharin, Potassium Hydroxide  
  
Podsumowując jest to dobra pasta,radzi sobie z nadwrażliwością i podrażnionymi dziąsłami,z pewnością w przyszłości kupię ją ponownie.

 Buziaki;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.