poniedziałek, 20 października 2014

Tydzień w zdjęciach #11

Hej!
 Jak zaczęliście poniedziałek?
 Dziś przychodzę do was z tygodniem w zdjęciach.Jeśli jesteście ciekawi jak mi minął poprzedni tydzień to zapraszam do oglądania :)
Tak grzeszyłam w Lajkoniku,torcik był przepyszny.
Robimy porządek w kuferku.
Jak na jesień,u mnie jeszcze zielono i słonecznie.Pogoda dopisuję.
Obecnie żele AA umilają mi kąpiele.
Dorsz w panierce <3 Pycha
Idealna przekąska.
Liście już lecą.Uwielbiam jesień :)
Mój motywator ;)

 Miłego dnia:)
 Buziaki;*

5 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia :D ten torcik to sama bym szamała <3

    OdpowiedzUsuń
  2. aż dziwnie jak tak zielono w jesień ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam ale już powoli liście lecą.

      Usuń
  3. Mój tydzień okazał się wyjątkowo udany, zaczął się dla mnie od samych dobrych wiadomości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.