wtorek, 23 września 2014

Oceanic,AA Ciało Wrażliwe Cytrusowa Świeżość,Antycellulitowy żel do mycia ciała.

Hej!
 Dziś mam dla was recenzję antycellulitowego żelu pod prysznic AA,zacznę od tego że od żelu nie oczekuję wiele,jak dla mnie ma tylko dobrze myć i ładnie pachnieć.
Informację od producenta:


 Plusy:
 +Dobrze myję.
 +Ma świetny odświeżający zapach cytrusów.
 +Gęsta konsystencja żelu,która tworzy gęstą i kremową pianę.
 +Nie powoduję reakcji alergicznej,co jest dla mnie bardzo ważne ponieważ jestem alergikiem i mam wrażliwą skórę.
 +Wygodne i estetyczne opakowanie.
 Minusy:
 -Może lekko wysuszać skórę.
 -Nie zauważyłam zmniejszenia cellulitu.
 
 Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Laura-Midopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Chloride, Glycerin, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Citrus Limonium (Lemon) Extract, Equisetum, Arvense Extract, Paullinia Cupana Seed Extract, Caffeine, Carnitine, Polyquaternium-43, Propylene glycol, Panthenol, Allantoin, Retinyl palmitate, PEG-35, Castor Oil, Tetrasodium EDTA, Benzophenone-4, Methylisotiazolinone, Parfum, CI 19140, CI 42090, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene.

 Podsumowując,moim zdaniem jest to całkiem udany produkt o świetnym cytrusowym zapachu,który kojarzy mi się z latem.

 Trzymajcie się ciepło :)
 Buziaki;*

9 komentarzy:

  1. takie cytrusowe zapachy są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach musi być super !:) Myślę, że takie kosmetyki działają antycelulitowo dopiero z odpowiednią dietą i ćwiczeniami:*
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, chyba w niego zainwestuję! :)
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę, że jego zapach spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z moich obserwacji wynika że najlepsze na cellulit jest odpowiednia dieta, ćwiczenia a także piling z kawy i grapefruity ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie wierze w takie cudeńka :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.