czwartek, 23 października 2014

Eveline,Liquid Keratin-Ekstramocna guma do profesjonalnej stylizacji włosów.

Hej Kochani!
Dziś chciałabym wam przedstawić produkt,z którym nigdy wcześniej nie miałam styczności.Zdarzyło mi się używać lakierów ale nigdy nie miałam gumy do włosów.Moje włosy są długie i zwykle same się układają.Jeśli jesteście ciekawi jak guma spisała się na moich włosach to czytajcie dalej.
Informacje od producenta:
 KREATYWNY LOOK W 30 SEKUND!Chcesz nadąć fryzurze kreatywny wygląd? Podkreślić burzę loków? Stworzyć artystyczny nieład? Guma do profesjonalnej stylizacji włosów ART STYLIST PROFESSIONALjest właśnie dla Ciebie. Kilka muśnięć i fryzura gotowa! Innowacyjna formuła wzbogacona olejkiem arganowym i płynną keratyną głęboko regeneruje, wzmacnia i nawilża włosy, zapobiegając ich wypadaniu. Guma doskonale modeluje i wygładza włosy, nadaje połysk i zapewnia ekstremalną trwałość fryzurze na cały dzień.artystyczny nieład + burza loków + ostre pazurki + idealnie proste grzywki.
Plusy:
 +Świetnie wygładza i ujarzmia włosy.
 +Wydajna.
 +Łatwo dostępna.
 +Utrwala fryzurę na cały dzień. 
 +Ma przyjemny zapach. 
 +Cena,ok.7zł.
 Minusy:
 -Przy nieumiejętnym użyciu może sklejać włosy.
Gumę używałam głównie do wygładzenia włosów,niewielką ilość rozsmarowałam na dłoniach i wcierałam we włosy,dzięki temu były wygładzone i nie puszyły się.Podsumowując całkiem fajna guma,świetnie sprawdza się do ujarzmiania puszących się włosów.

 Buziaki;*

2 komentarze:

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.