poniedziałek, 4 marca 2013

Pharmaceris N-Intensywny krem redukujący cienie i worki pod oczami.

Hej!
 Dziś recenzja produktu o którym długo nie wiedziałam co mam napisać,dałam mu drugą szansę aby wyrobić sobie opinie na jego temat a dziś podzielę się z wami moją opinią.Stosowała go od grudnia z przerwą,po 3 tygodniach stosowaniach nie widziałam żadnego efektu więc dałam sobie z nim spokój ale po pewnym czasie wróciłam do niego.
Informacje pod producenta:

 Wskazania:
Krem polecany jest do codziennej pielęgnacji dojrzałej skóry wokół oczu, która charakteryzuje się widocznymi cieniami i obrzękami.

Działanie:
Zawarty w kremie kompleks protein sojowych i ryżowych znacznie redukuje cienie i worki pod oczami. Badania wykazały zmniejszenie worków pod oczami u 64%* badanych oraz redukcję cieni pod oczami u 60%* badanych.
Witamina E, jako naturalny czynnik przeciwrodnikowy, zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Dzięki zawartym w kremie filtrom zmniejsza szkodliwe działanie promieniowania UVA i UVB, co jest szczególnie ważne dla skóry pod oczami, znacznie cieńszej niż w pozostałych rejonach twarzy. Krem działa łagodząco i kojąco.

Sposób użycia:
Przygotować skórę do nałożenia kremu oczyszczając ją preparatem z serii Pharmaceris N. Następnie rozsmarować krem na skórze wokół oczu, uważając aby nie wprowadzić preparatu do worka spojówkowego. Stosować codziennie przez minimum 4 tygodnie.

HIPOALERGICZNY
WYSOKA TOLERANCJA I SKUTECZNOŚĆ
PRZEBADANO DERMATOLOGICZNIE 
BEZ/ PARABENÓW, KONSERWANTÓW, ALERGENÓW 

 Mam 18 lat i skoro na moją skórę nie zadziałał to na cerę dojrzałą z pewnością też nie zadziała.Stosowałam go ponad 4 tygodnie tak jak zaleca producent i śmiało mogę powiedzieć że to nie produkt dla mnie.W skrócie plusy i minusy produktu.
 Plusy:
+Świetne malutkie opakowanie z pompką,bardzo higieniczne.
+Wydajny.
+Posiada SPF 15,co jest dużym plusem bo chroni cienką skórę wokół oczu przed działaniem słońca.
+Dostępność,w większości aptek można go dostać a także na stronie
 http://sklep.eris.pl/pharmaceris/pl/product/opti-capilaril--intensywny-krem-redukujacy-cienie-i-worki-pod-oczami-spf-15-754.html .
 +Szybko się wchłania,pozostawia lekki filtr ochronny na skórze.
 +Lekko nawilżył skórę ale spodziewałam się czegoś więcej.
 Minusy:
-Niesamowicie szczypie w oczy gdy się dostanie do spojówki.
-Drogi 30-35 zł za zaledwie 15 ml.
-Nie redukuje cieni pod oczami,nie widzę różnicy po jego stosowaniu.

 Podsumowując krem okazał się średni,nie zachwycił mnie.Trochę jestem rozczarowana ponieważ więcej bym się spodziewała po tej firmie.Ale będę szukać dalej :)

 Trzymajcie się i do następnego ;)

12 komentarzy:

  1. Nie kupię w takim razie. Szukam jakiegoś dobrego kremu pod oczy, bo ostatnio właśnie mam problem z worami.. Więc muszę się wybrać do drogerii lub apteki i popytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radziłabym ci poczytać w necie opinie niż pytać w drogeriach i aptekach,czasami zachwalają jakiś produkt który się słabo sprzedaje.

      Usuń
  2. nie lubię czegoś co nie działa ;/ makabra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również,chociaż cudów nie oczekiwałam.

      Usuń
  3. eee, to jak nie redukuje cieni, to nie ma co sobie nim zawracać głowy... ;)
    moje cienie chyba są nieodłącznym elementem mego życia i w sumie to już mi nawet nie przeszkadzają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do moich też się przyzwyczaiłam i akceptuje je,chociaż nie ukrywam że chciałabym aby ich nie było.

      Usuń
  4. uuuu jak nie działa to szkoda wydawać 30 zł i lepiej poszukać czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stosuję teraz krem pod oczy z Ziai, niedługo dodam recenzję (:
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.