czwartek, 7 marca 2013

Czwartek

Cześć!
 Mamy marzec!Marzec to miesiąc w którym z niecierpliwością wypatruje wiosny,powoli wyjmuje wiosenne ubrania,buty.Temperatura w prawdzie jest już na plusie ale zimny i przeszywający wiatr nadal jest,co nie zbyt zachęca do wiosennych spacerów.Słońce pięknie się przebija przez chmury i daje mi to dużo energii,uwielbiam wiosnę!;) Dziś dzień spędziłam na załatwianiu ważnych spraw.
 W drodze do lekarza pstryknęłam kilka fotek,jak widać na śląsku śnieg już stopniał i mam nadzieje ze nie wróci.Jestem już przygotowana na wiosnę,zapisałam się do alergologa,wykupiłam leki na alergie,kupiłam balerinki i powoli chowam swetry głęboko do szafy.
 
Dzień zawsze zaczynam od kawy jednak od jakiegoś czasu staram się nie pić jej ale nie wytrzymałam i musiałam się napić Latte,co prawda słaba kawa ale uwielbiam jej smak.Mam zamiar zastąpić ją herbatą albo kawą Inką,planuje na dobre zrezygnować z kawy.
A wam jak minął dzień?

2 komentarze:

  1. ♥♥nooo niby tak ciepło było taka nadzieja sie zrobiła że wiosna idzie a w pogodzie już mówią o sniegu i ujemnej temp.!!;)
    PS:pozytywne zdjęcia!!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh teraz przeglądałam pogodę i jestem załamana,kiedy ten śnieg w końcu przestanie padać?:(

      Usuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.