sobota, 2 marca 2013

Sobotni poranek.

Cześć!
 Co tam u was? Ja zaczęłam dzień od spaceru,przy okazji zrobiłam zakupy a teraz się relaksuje,popijam kawkę i wcinam drożdżówkę z jabłkiem ;p Między czasie szykuje dla was recenzje kremu pod oczy firmy Pharmaceris. Lubię aktywnie spędzać czas,od 4 dni ćwiczę po 15 min a dziś mam zamiar zwiększyć czas do 30 min,obyło się bez zakwasów także spróbuje dać z siebie więcej ;)Oczywiście jak większość z was wybrałam ćwiczenia Ewy Chodakowskiej,ćwiczenia nie są ciężkie,czasami po skończeniu mam ochotę na więcej ale mam słabą kondycję i nie chce się nadwyrężyć więc z większe czas stopniowo,nie mogę się już doczekać efektów.Może nie powinnam jeść kalorycznej bułki na śniadanie ale to najważniejszy posiłek dnia,rano potrzebujemy energii.
 Zabieram się za sprzątanie i gotowanie obiadu,czekam na chłopaka i jedziemy na zakupy ;D
 Do zobaczenia wkrótce ;)


6 komentarzy:

  1. drożdżówka mmm , smaczna ale nie zdrowa

    OdpowiedzUsuń
  2. To wygląda jak moja ukochana bułeczka drożdżowa z Cinnabon <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio sporo jedzenia u Ciebie na zdjęciach widać :) Ale ja tam lubię oglądać jedzenie :D tylko później mi się jeść chce, a z tym to już gorzej :D
    Co do tego płynu micelarnego z biedronki... wszystko fajnie, ale strasznie podrażnia mi oczy przy demakijażu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również podrażniał oczy,w tym przypadku tanie nie znaczy dobre.

      Usuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.