sobota, 9 marca 2013

BingoSpa-Maska do włosów (masło Shea i pięć alg)

Cześć! 
Dziś recenzja maski do włosów,która została zakupiona przez przypadek.Wcześniej nie czytałam opinii na temat tej maski,po prostu wzięłam w ciemno.Maskę zakupiłam w Tesco na zakupach za ok.7-8 zł.Jeśli jesteście zainteresowani moją opinią na jej temat to zapraszam serdecznie :)
 Producent zaleca żeby nakładać ją na 5 min,ja jednak zostawiam ją na włosach na koło 30 min do godziny.Lubię od czasu do czasu zrobić sobie taki seans,nałożyć maskę na włosy,maseczkę na twarz i relaksować się przy kubu ciepłej herbaty.Nie widzę sensu nakładać ją na 5 min,nie sądzę żeby po tym czasie zaczęła działać,uważam że im dłużej jest na włosach tym lepiej działa.

Skład: Aqua, 1 Heksadecanol 1 Octadecanol (miksture), Stearamidopropyl Dimethylamine, Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol, Shea Butter, Glycerin, Aqua Fucus Vesiculosus Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Porphyra UmUmbilicalis Extract, Undaria Pinnatifida Extract, Lithothamniom Calcareum Extract, Parfum, Citric Acid, Methyl Paraben, Sodium Benzoate, Ethyl Paraben.
 Nie przedłużając zacznę od plusów i minusów produktu:
 Plusy:
 +Wydajna.
 +Wygładza włosy.
 +Tania.
 + Włosy są po niej miękkie i łatwiej się rozczesują.
 +Duża pojemność.
 +Konsystencja,nie spływa z włosów.
Minusy:
 -Dostępność.
 -Mocny zapach,przypomina mi tani krem z kiosku w dodatku zapach utrzymuje się do kolejnego mycia.
Czy regeneruję włosy?Tego niestety nie mogę powiedzieć,jest dobra ale nie najlepsza.Niewątpliwym plusem jest cena i pojemność produktu.Nigdy jej nie żałowałam na włosy,jest tania i całkiem dobra jednak lubię zmieniać produkty do włosów,nie przyzwyczajam się do niech.Jeśli nie znajdę nic lepszego to może do niej wrócę.Konsystencja treściowa,gęsta,nie spływa z włosów.
 Zakup jak najbardziej udany,gdyby nie ten zapach byłoby idealnie.
Trzymajcie się! 
Buziaki;*

6 komentarzy:

  1. jeszcze nic nie miałam z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam ale masz rację że szkoda że tak słabo dostępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kusi mnie to bigo :)
    a z porównaniem zapachu do taniego kremu z kiosku mnie zmiażdżyłaś :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja babcia kiedyś miała taki krem który pachniał podobnie i tak mi się kojarzył ;p

      Usuń
  4. Muszę wypróbować, koniecznie.:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.