środa, 30 listopada 2011

Ulubieńcy listopada

Witajcie! :) Wreszcie koniec listopada!Nadeszła pora na ulubieńców miesiąca,to pierwszy post z tej serii na moim blogu i na pewno nie ostatni.Pokaże wam produkty,po które najchętniej sięgałam w tym miesiącu. Zapraszam :)
 1- Schwarzkopf Gliss Kur Oil Nutritive Szampon z 7 regenerującymi olejkami,redukuje rozdwajanie się końcówek.Czy końcówki nie rozdwajają się po użyciu?Trudno mi stwierdzić,ponieważ na końcówki używam serum Biovax A+E i póki co nie rozdwajają się:)Po ponad miesiącu stosowania mogę stwierdzić że jest:
+Wydajny
+Nie plącze włosów
+Ma przyjemny cytrusowy zapach (w żadnym razie nie przypomina płynu do mycia naczyń)
+Nie obciąża włosów
Minusów nie zauważyłam.
2-Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Repair Maseczka przeciwdziałająca zniszczeniom.Stosowałam ją 2 razy w tygodniu po 15-20minut,chociaż producent napisał że jest to jedno minutowa maseczka to ja jednak wole potrzymać ją dłużej na włosach żeby włosy więcej z niej miały.Na pewno zauważycie różnica trzymając maseczkę na włosach 1 minute a 15-20 minut.
+ Ma świetny słodki zapach,ale nie mdły
+ Włosy są po niej gładkie i miękkie
+ Przy dłuższym stosowaniu zauważyłam że włosy nie są matowe i już się tak strasznie nie puszą.
+Włosy lepiej się po niej rozczesują
+Nie obciąża włosów,ale u osób o cienkich włosach może je obciążyć.
-Nie wydajna
3-Lirene Balsam brązująco-ujędrniający Cafe Mocha (do ciemnej karnacji).Oczywiście nie ma co liczyć na efekt po 2-3 użyciach.Po tygodniu stosowania zauważyłam lekką naturalną opaleniznę,nie wpadającą w pomarańczowy odcień. 
+Nie pozostawia smug 
+Ma śliczny kawowy zapach 
+Nie śmierdzi samoopalaczem 
+ Cena
-Nie ujędrnia 
-Nie wydajny 
-Trzeba czekać tydzień aby zobaczyć jakikolwiek efekt 
-Długo się wchłania  
 4-L'biotica Biovax Serum wzmacniające A+E.Stosuje go głównie za końcówki a czasami od połowy włosów.
+ Świetny zapach
+ Wygładza włosy
+Hamuje rozdwajanie końcówek 
+Praktyczne opakowanie z pompką
-Zawiera silikony 
-Cena 14zł za 15ml a działanie ma nie mal takie same jak zwykły jedwab do włosów.
5-Lirene Dermoprogram Krem regenerujący do rąk jest to mój ukochany krem,jestem mu wierna 3 lata i chyba nigdy się z nim nie rozstanę.
+Ładnie pachnie
+Szybko się wchłania
+Jest bardzo wydajny
+Koi spierzchnięte dłonie
+Cena
Minusów brak
6-Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Repair Ekspresowa odżywka w sprayu.
+Ułatwia rozczesywanie
+Ma śliczny słodki zapach
+ Nie obciąża włosów
+ Włosy nie puszą się po nim
+ Łatwa aplikacja
+Cena
-Nie wydajna
7-Ziaja Krem Nagietkowy.Używam go głownie na podrażnione miejsca po goleniu lub gdy moja skóra jest bardzo sucha.
+ Łagodzi podrażnienia
+ Koi suchą skórę
+Delikatny zapach
Używam go tylko do ciała ponieważ jest bardzo tłusty,a przy mojej problematycznej cerze by zapychał pory.
8-Ziaja Tonik ogórkowy.Dla mojej mieszanej skóry idealnie się sprawdza.
+ Nie zawiera alkoholu
+ Nie drogi
+ Delikatnie oczyszcza skórę
+Nawilża
+Nie daje uczucia ściągnięcia
+Koi
+Cera się po nim nie świeci
+Świeży delikatny zapach
Minusów brak
9-Rossmann For your beauty Szczoteczka do twarzy.Działa niczym peeling na skórę oraz poprawia krążenie przez co cera wygląda zdrowo,ale odradzam stosowania jej codziennie ponieważ może podrażniać i na pewno nie przy kuracji kwasami,bo skóra jest zbyt osłabiona i podrażniona a teracie jej powoduje jeszcze większe podrażnienie.
10-Max Factor Maskara False Lash Effect Fusion.Zapraszam do recenzji.
11-Tisane.Mój ukochany balsam do ust,stosuje go rano gdy wychodzę do szkoły i wieczorem grubą warstwę na noc.Usta są po nim miękkie,gładkie i pierzchną w chłodne dni.
+ Zapach bardzo fajny taki dziwny miodowy ale przyjemny
+ Dobrze chroni usta przed mrozem
+ Nawilża
+Wydajny
+Długo utrzymuje się na ustach
+ Nie drogi
+Koi spierzchnięte usta
12-Lovely Sexy Eyes Granatowy eyeliner w pisaku.Trafiłam na niego przypadkiem w rossmannie,stanęłam przed półką z produktami firmy Lovely zastanawiając się co właściwie miałam kupić.Co prawda był to nie planowany zakup ale od razu wpadł mi w oczy i pomyślałam że granatowego eyelinera to jeszcze nie miałam i wzięłam go.Nie lubię produktów w pisaku bo zazwyczaj szybko zasychają ale stosuję go tydzień i na razie nic się z nim nie dzieje.
+ Łatwa aplikacja
+ Intensywny granatowy kolor
+ Nie ściera się
+Długotrwały,spokojnie wytrzyma cały dzień.
+Cena.ok7zł
-Niestety jest to edycja limitowana

3 komentarze:

  1. No no nazbierało się tego.
    Sama używam Ziaja Tonik ogórkowy :)

    http://monika-melanie-myslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tą szczoteczke do mycia buzi, nie wyobrażam już sobie mycia rąk rękami.
    Używam także tego serum z Biovaxu, na razie ciężko mi cokolwiek powiedzieć. no i znany i kochany balsam tisane:)
    Dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  3. dot. http://aanula.blogspot.com/2011/12/moja-obecna-pielegnacja-wosow.html

    moja odp.
    Masz racje zapach jest dość nie przyjemny, ale tak jak napisałam z upływem czasu można do niego przywyknąć. Używam go od dobrych dwóch miesięcy, zdanie na jego temat mam wyrobiony, myślę, że recenzja pojawi się jeszcze w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.