wtorek, 29 listopada 2011

Recenzja zestawu Max Factor

W zestawie znajdował się Podkład (kryjąco-nawilżający) Smooth Effect Foundation i Maskara (pogrubiająco-wydłużająca) False Lash Effect Fusion Volume and Lenght.Zacznę od podkładu który nie przypadł mi do gustu.Jeżeli mogę go nazwać podkładem,jak dla mnie przypomina bardziej krem tonujący.Jak każdy podkład ma swoje plusy i minusy,zacznę od plusów: 
+ Daje naturalny efekt
+Wyrównuje koloryt skóry 
+ Dobrze nawilża
+ Łatwo się rozprowadza
+Nie zatyka porów 
+Nie podkreśla suchych skórek 
+Daje satynowe wykończenie 
+Jest lekki,nie obciąża skóry 
+Idealny na lato 
Minusy: 
-Słabe krycie 
-Ciemnieje 
-Nie wydajny  
-Zapach nie przypadł mi do gustu
-Bez przypudrowania po 2godzinach skóra zaczyna się świecić





 Jest to mój pierwszy tusz tej firmy i muszę przyznać że jestem pozytywnie zaskoczona.Nie liczyłabym na efekt sztucznych rzęs ale ja jestem z niego zadowolona.Z początku byłam przerażona wielkością szczoteczki,zawsze używałam małych lub średnich gumowych szczoteczek ale z czasem przekonałam się do niego.
 Plusy:
+ Rozdziela
+ Ładne,estetyczne opakowanie
+ Lekko wydłuża
+ Nie osypuje się
+ Pogrubia
+Nie podbija się na górnej powiece
+Nie pozostawia grudek
+Duża pojemność
+Szybko wysycha
+Dostępność
Minusy:
-Skleja rzęsy
-Mimo dużej pojemności jest mało wydajny


 Efekt po nałożeniu dwóch warstw tuszu i kreska eyelinerem:


1 komentarz:

  1. łoł, szczerze mówiąc to nieźle wydłuża rzęsy i gdy zamykasz powiekę dosyć przypomina efektem sztuczne. ;)
    Fajny, fajny..;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.