niedziela, 27 listopada 2011

Moja pielęgnacja cery


Zacznę od tego że mam cerę mieszaną,jest to dość problematyczna cera przez co muszę bardzo uważać na produkty które stosuję.Warto zwrócić uwagę aby na opakowaniu było napisane Produkt Niekomedogenny.Co to znaczy,że produkt jest niekomedogenny?Niekomedogenny oznacza,że nie zatyka porów.Twarz myję dwa razy dziennie,rano i wieczorem.Rano aby zmyć krem/żel albo maść a wieczorem zaraz po dokładnym demakijażu,po umyciu twarzy żelem przecieram skórę tonikiem aby przywrócić jej naturalne pH skóry i nawilżyć ją.
Twarz myję żelem Vichy Normaderm od już prawie roku i jak dla mnie to najlepszy żel jaki miałam,dokładnie oczyszcza,usuwa pozostałości makijażu i nadmiar sebum,nie wysusza skóry,nie podrażnia,jest bardzo wydajny.Zaraz po oczyszczeniu twarzy żelem przecieram twarz tonikiem Ogórkowym Ziaji,tonizuje,odświeża,koi i nawilża skórę.Bardzo dobry a kosztuje grosze,jakieś 6 zł w rossmannie.Znów firma Ziaja nie zawiodła :) 
Raz w tygodniu stosuję peeling aby wygładzić skórę i pozbyć się martwych komórek naskórka.Oby dwa peelingi są dobre ale jednak bardziej wole z St.Ives,ma więcej drobinek i lepiej złuszcza naskórek. 
Codziennie rano i wieczorem nakładam krem lub żel pod oczy aby ukoić i nawilżyć cienką skórę pod oczami,zwłaszcza teraz w chłodne dni kiedy nasza skóra jest narażona na wysuszanie nie żałuje kremu :) 


Peelingi na bazie kwasów,doskonale złuszczają skórę,pomagają pozbyć się blizny i czerwonych plamek po pryszczach.W czasie stosowania kwasów należy używać filtrów ochronnych min.30. 
Jak u większości kobiet przed miesiączką pojawia się znaczne pogorszenie stanu skóry,tak jak w moim przypadku wysypu niechcianych nieprzyjaciół,stosuje na noc maści/żele z antybiotykiem w celu pozbycia się pryszczy,3-4 dni i znikają :) 
Raz lub 2 razy w tygodniu w zależności od potrzeby skóry stosuję maseczki.Często po stosowaniu peelingu z kwasem nakładam grubą warstwę maseczki nawilżającej lub odżywczej na twarz i idę spać,w czasie snu skóra lepiej przyswaja składniki aktywne.Przy regularnym użyciu widać efekty :)

5 komentarzy:

  1. Dzięki za radny;) na pewno wyprubuje;)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, też używam duac, ale niestety częściej niż Ty.. Epiduo natomiast mnie zawiodło...
    Hm, mogłabyś coś przybliżyć na temat tych kwasowych żelów?

    pozdrawiam, d.

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się w najbliższym czasie zrobić recenzję kwasów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też uzywam tego kremu dotleniającego pod oczy, i jestem tak srednio z niego zadowolona. A u Ciebie jak się sprawuje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem dobrze ale bez rewelacji,fajnie nawilża skórę wokół oczu,koi i co najważniejsze nie podrażnia jej,nie powoduje reakcji alergicznej,niestety mam cerę nie dość że mieszaną to jeszcze wrażliwą i alergiczną.Jako ukojenie delikatnej skóry pod oczami po demakijażu całkiem dobrze się sprawuje.Warto go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.