niedziela, 20 listopada 2011

Mały haul kosmetyczny :)


 

Na wczorajszych zakupach z mamą i z siostrą udało mi się dorwać zestaw Max Factor w którym znajdował się Tusz False Lash Effect Fusion i Podkład Smooth Effect,na pewno pojawi się recenzja tego zastawu niebawem.
               Zestaw kosztował ok:50zł w rossmannie.


 


Szczoteczka duża,która ma za zadanie umożliwić perfekcyjną aplikację produktu.

                                               Po nałożeniu.
                                             Po nasmarowaniu. 
      Serum koncentrat wyszczuplający do szybkiej redukcji cellulitu,szczerze mówiąc nie wierze żeby mnie wyszczuplił ale może z nie wielkim cellulitem sobie poradzi :) Cena:11zł
 Konsystencja żelowa,po nałożeniu od razu zmykam pod kołderkę bo nie źle mrozi.
 Sayoss odżywka wygładzająca i prostująca do włosów trudnych do ułożenia i suchych.Cena:13zł
                                              Konsystencja treściwa,gęsta.
 Żel pod prysznic nawilżający,szukałam właśnie takiego dobrze nawilżającego żelu,(jednak w zimne dni skóra się przesusza) ale żeby przy tym dobrze mył i mam nadzieje że się sprawdzi.Cena:7zł
 Golden Rose with protein,szukałam lakieru w kolorze Nude i znalazłam :) Oczywiście nałożyłam dwie warstwy ale przy jednej też wygląda dobrze.Jak za lakier za 5 zł dobry,zobaczymy jaka będzie trwałość ;)
                                                   

                                              Pędzelek zwykły,średni.Ale wygodny w aplikacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.