środa, 7 grudnia 2011

Grudniowy mini haul.

Grudzień to dla mnie wyjątkowy miesiąc.Osobiście bardzo go lubię,kojarzy mi się z zakupami oczywiście;) z rodzinnymi spotkaniami,prezentami,pysznymi wypiekami mojej babci i mamy ale najbardziej lubię klimat rodzinny przy stole,z niecierpliwością czekam na święta.W tym miesiącu kupiłam niezbędne mi produkty (oczywiście nie mam na myśli mikołaja z czekolady) a produkty codziennego użytku.
-Carea płatki kosmetyczne z biedronki,osobiście najlepsze jakie miałam,płatki nie rozdwajają się i są tanie ok 2.79 w biedronce.
-Mikołaj z czekolady też z biedronki ok 2zł 
-Elisse odżywka regenerująca do włosów suchych i zniszczonych 4,99zł
-La rissa świeczka zapachowa owoce cytrusowe(dla umilenia sobie chłodnych jesiennych wieczorów) ok.4,99zł
-Nivea Wash Off-żel oczyszczający do mycia twarzy ok 10zł
-Hipp oliwka pielęgnacyjna 12,99zł
-Dermena żel hamujący wypadanie włosów i stymulujący ich odrost 24,99zł
Ostatnio moje włosy nie są w dobrej kondycji,bardzo się osłabiły przez moje zabawy z rozjaśniaczem firmy Delia który bardzo je wysuszył,osłabił i zniszczył,więc nie pozostało mi nic innego jak wspomagać się odżywkami,oliwkami,żelami i witaminami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.