niedziela, 2 października 2016

LashVolution Serum pobudzające wzrost rzęs - Zapowiedź recenzji

Dzień dobry Kochani!
 Po dłuższym czasie nieobecności na blogu,dziś przychodzę do Was z zapowiedzią recenzji.
 Mam przyjemność testować innowacyjne serum do rzęs od LashVolution.Pobudzenie do wzrostu moich rzadkich i krótkich rzęs będzie nie lada wyzwaniem i aby nie ułatwiać sprawy,dodam że w sierpniu przedłużałam rzęsy metodą 3:1 i stan moich rzęs nieco się pogorszył więc to idealny czas aby przetestować serum. 

     Muszę przyznać,że osobista dedykacja miło mnie zaskoczyła i pozytywnie nastroiła do marki.

 
 W środku pudełeczka znajdowało się serum pobudzające wzrost rzęs oraz miarka do zmierzenia długości rzęs przed stosowaniem dla porównania efektów.
 

 Jesteście równie ciekawi jak ja efektów?
 Zapraszam do obserwacji,dzięki czemu będziecie na bieżąco z moimi postami.
 
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.