środa, 8 czerwca 2016

Nowości od Lirene i Under Twenty

Cześć!
Wczoraj przyszła do mnie wyczekiwana paczka od "Erisek".Paczka w słonecznym kolorze jak zwykle pięknie zapakowana,kryjąca w środku dziesięć nowości kosmetycznych.

 
 Zapraszam do obejrzenia zawartości paczki.

  Po otwarciu okazało się że paczka kryję drugie dno,w pierwszej części znalazłam kosmetyki do ochrony przeciwsłonecznej i samoopalacze,które o tej porze roku chętnie używam.Olejek z filtrem na pewno zabiorę na wakacje.  



 Druga część skrywała kosmetyki do pielęgnacji i makijażu.Najbardziej zaciekawił mnie żel do mycia twarzy z Under Twenty,który można stosować z wodą i bez wody,przypomina mi słynny żel micelarny Cetaphil.


 Co Was najbardziej zaciekawiło?O czym najchętniej byście przeczytały na blogu? 
Koniecznie dajcie znać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.