poniedziałek, 6 czerwca 2016

Lirene Vital Code-Wygładzający MULTI olejek

Witajcie! 
 Na wstępie muszę przyznać że wcześniej jakoś nie przepadałam za olejkami,kojarzyły mi się głównie z latem i olejkami do opalania o specyficznym zapachu chemicznego kokosa,za którym nie przepadałam.Jednak dzięki oliwce do ciała Baby Dream przekonałam się do nich i olejek od Lirene testowałam z przyjemnością.

 Plusy:
 +Świetnie nawilża i wygładza skórę
 +Ma przyjemny zapach,który kojarzy mi się z zapachem bzu.
 +Łagodzi podrażnioną skórę po goleniu.
 +Wygodne opakowanie.
 +Zmiękcza i odżywia skórę.
 +Pompka się nie zacina.
 Minus:
 -Parafina w składzie.
 -Wydajność,używam go codziennie na całe ciało i starczył mi na 3 tygodnie.


Zwolenniczką olejków jestem od niedawna i zawsze zwracam uwagę na skład,jestem zadowolona z działania i zapachu tego olejku ale myślę że jednak poszukam czegoś równie dobrego w działaniu ale o lepszym składzie.

1 komentarz:

  1. Nie przepadam za olejkami, a parafina w składzie dodatkowo mnie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.