wtorek, 2 czerwca 2015

Perfecta Spa-Masło do ciała regenerujące kakowe


 Cześć kochani!
  Dzisiaj post z recenzją,tym razem jest to masło do ciała regenerujące marki Perfecta.

  Nie wiem sama dlaczego skusiłam się na to masło,może dlatego że było w promocji i ma zapach kakao,muszę przyznać że podchodzę trochę nieufnie do kosmetyków tej firmy,większość kosmetyków jakie miałam okazję używać z tej firmy się u mnie nie sprawdziło albo po prostu były średniakami.

Plusy:
 +Piękny zapach.
 +Można go dostać w przystępnej cenie,ja kupiłam w Lidlu za 7,99zł.
 +Opakowanie,nie ma problemu z wydobyciem produktu.
 +Łatwo dostępny.
 +Bardzo wydajny.
 +Koi skórę,szczególnie po depilacji.
 Minusy:
 -Parafina wysoko w składzie,co daje nam złudny efekt nawilżenia.
 -Parabeny.
 -Konsystencja raczej przypomina budyń niż masło.
Podsumowując produkt okazał się średniakiem,cudów nie ma ale tragedii też nie.

Do następnego :)
 Buziaki:*

1 komentarz:

  1. Nigdy nie miałam, natomiast aktualnie używam kremów do ciała z Isany i oliwkowa wersja przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.