środa, 27 maja 2015

Tydzień w zdjęciach #12

Hej!
 Jak tam Wasz początek tygodnia?
 U mnie piękna słoneczna pogoda aż szkoda było siedzieć w domu.Dziś pora na tydzień w zdjęciach,już dawno nie było takiego postu.Zapraszam do oglądania :)

 Relaks nad stawem przy piwku jak najbardziej wskazany ;)
 Śliczny bukiecik róż od siostry <3
 No i stało się.Mam 21 lat!
 Nowy nabytek,torebka Orsay.
 Uwielbiam pierogi ruskie <3
 Pou!
 Zachciało mi się ombre i padło na Palette.
 Grzeszymy.
 Przekonałam się do mleka sojowego,czekoladowe z Alpro jest pycha!
 Tradycyjny polski schabowy
 Serialowy wieczór przy M jak miłość
 Moja wersja spaghetti,taki ze mnie kucharz ;)
 Mama obdarowana.

 Na koniec chciałabym życzyć wszystkim mamą Wszystkiego Najlepszego!
 Do następnego.
 Buziaki:*



1 komentarz:

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.