sobota, 23 listopada 2013

Zakupy

Hej kochani! 
Zauważyłam że dawno na moim blogu nie było postu z zakupami.Dziś nadarzyła się super okazja by zrobić zakupy w Rossmannie,pewnie większość z was również skusiła się na tę promocję.Nie byłam nastawiona na wykupienie połowy Rossmanna,wzięłam najpotrzebniejsze rzeczy.Chociaż zastanawiam się czy może jeszcze czegoś nie potrzebuje ;) 
 Szukałam lakieru na co dzień,zdecydowałam się na jasnoróżowy lakier ze złotymi drobinkami.Jest to numerek 485.W promocji kosztował dokładnie 3,09 zł .Zdecydowała się również na eyeliner Wibo,jest to chyba jakaś nowość,nigdy wcześniej go nie widziałam w szafie Wibo,producent zapewnia nam głęboki i intensywny odcień czerni.Promocyjna cena to 4,39 zł.Moje drugie już opakowanie korektora Maybelline Affinitone,jednak tym razem zdecydowałam się na najjaśniejszy odcień nr.01 Nude Beige.Cena 16,79 zł.
Wybrałam się również do apteki aby wykupić żel Epiduo,używam go miejscowo na drobne wypryski.Od lat jest moim ulubieńcem i świetnie się spisuję.Niestety jest dostępny tylko na receptę.Polecany i porównywalny do mojego ukochanego Vichy Normaderm żel z La roche posay Effaclar,zapach średnio mi odpowiada ale zobaczymy jak się spiszę.Próbki podkłady Vichy Dermablend,miałam pełnowymiarowe opakowanie tego produktu,jednak już mi się skończył i póki co nie zdecyduje się na kolejne opakowanie.Próbki z pewnością przydadzą się na wyjścia,Andrzejki,Sylwester itd.Gdy będę potrzebowała pełnego krycia i trwałego makijażu,który wytrzyma cały wieczór.

 Buziaki;*

8 komentarzy:

  1. Ja bym sobie chciała kupić ten podkład Vichy Dermablend, ale na razie mam ważniejsze wydatki a ten podkład jednak swoje kosztuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja,kosztuje dość sporo.Pamiętam że wtedy dałam za niego ok.90 zł.

      Usuń
  2. Daj znać jak się u Ciebie sprawdza Effaclar, bo myślę nad jego zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja byłam dzielna i nie skorzystałam z Rossmannowego kusicielstwa :P
    Zainteresowałaś mnie tym żelem na receptę. Szkoda, że potrzebna jest wizyta u lekarza, żeby go zakupić ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.