niedziela, 24 lutego 2013

Niedziela

Cześć Kochani!
Jak wam minął weekend?
Ja pół dnia spędziłam w poszukiwaniu butów,niestety nie udało mi się znaleźć nic fajnego.Chodziliśmy dwie godziny po sklepach a w końcu z pustymi rękami trafiliśmy do kawiarni,przed wyjściem ogrzaliśmy się pysznym kakaem z bitą śmietaną i zjedliśmy gofra.Ostatnio gofra jadłam jakieś dwa lata temu także skusiłam się.
Tymczasem chciałam napisać kilka słów o przygotowaniu do wiosny.Mam zamiar zmienić swoją szafę  i zacznę od kupna nowych butów.Wiem,że zima jeszcze się nie skończyła i jeszcze trochę pochodzę w kozakach ale już szczerze mam ich dość.
 
 Brakuje mi lekkiego obuwia a balerinki są moimi ulubionymi butami na wiosnę.Zwykle we wiosnę potrzebuje zmiany,myślałam o zmianie fryzury i wizycie u kosmetyczki.

  Może trudno w to uwierzyć ale nie mogę doczekać się poniedziałku,brakuje mi obowiązków i od poniedziałku zaczynam dietę.Po dogadzaniu sobie słodkościami czas na oczyszczenie organizmu.Myślałam o 3 dniowym diecie na bazie soków warzywnych i owocowych.
 Trzymajcie się i do następnego :)

5 komentarzy:

  1. jak pysznie kakałko wygląda ;) a baleriny rzeczywiście fajne!

    Dziś miałam ósemkę usuwaną, jak na razie żyję i mam się dobrze :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.