piątek, 4 stycznia 2013

Ziaja-Tonik ogórkowy

Hej kochani! 
Dziś chciałabym wam przedstawić moją opinię na temat tego produktu.Toniki firmy Ziaja znamy chyba wszyscy i pewnie większość już go testowała.Ja skusiłam się na wersję ogórkową przeznaczoną do cery normalnej,mieszanej i tłustej.Mam cerę mieszaną i stwierdziłam że będzie idealny dla mojej skóry.
 Standardowe opakowanie dla firmy Ziaja,większość mleczek do demakijażu,toników a także płynów micelarnych mają takie same opakowania.Używam go najczęściej latem gdy potrzebuje rano odświeżenia,idealnie też niweluje opuchnięcia wokół oczu.Wielki plus za brak alkoholu w składzie.Jest bardzo delikatny,nie podrażnia skóry,nie uczula,ma delikatny ogórkowy zapach który nie drażni.Myślę że osoby z skórą wrażliwą też mogłyby go stosować.Cena również w porządku jak za 5 zł to całkiem ok.Jedyny minus to brak nawilżenia,producent wyraźnie piszę o nawilżeniu,niestety ja go u siebie na skórze nie zauważyłam.
 Produkt jest bardzo wydajny,jedno opakowanie męczę już 6 miesięcy przy codziennym stosowaniu.Ma także wygodny aplikator.Czy kupie ten produkt?Nie wiem,teraz mam dużo pozostałych toników do przetestowania i dopóki nie wykończę wszystkich z pewnością nie kupię.
Trzymajcie się ciepło i do następnego!

3 komentarze:

  1. Kiedys uzywalam toniku z Ziaji - do cery suchej. Teraz przerzucilam sie na plyny micelarne - wieksza wygoda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.