sobota, 5 stycznia 2013

Wibo,Your Fantasy-Mozaika

Cześć!
 Dziś chciałam wam zrecenzować produkt,który kupiłam ponownie a rzadko zdarza mi się kupować dwa razy ten sam produkt.Jestem bardzo zadowolona z niego,używałam wiele różnych bronzerów tańszych i droższych ale ten zdecydowanie jest moim ulubieńcem roku 2012.Bronzer jest nieodzowną częścią mojego codziennego makijażu,używam go nie wiele i nie czuje potrzeby inwestowania w drogi bronzer.
 Bronzer używam każdą porą roku,najlepiej wygląda w lato gdy mieni się w słońcu ale bez nachalnych drobinek.Najjaśniejszy odcień idealnie się sprawuje jako rozświetlacz. Daje lekki brązowo złocisty odcień bez pomarańczowych i czerwonych odcieni.Do średniej karnacji zdecydowanie polecam.
 Jest bardzo wydajny,jedno opakowanie starcza mi na ok 5 miesięcy codziennego stosowania.Jest dostępny w każdym Rossmannie i kosztuje 12-13zł. Jest trwały i nie ściera się z twarzy,za taką cenę i wydajność zdecydowanie polecam.
                                                           
                                                                 Buziaki i miłego wieczoru!;*

5 komentarzy:

  1. Fajny produkt ;)
    Zapraszam na rozdanie :
    http://wikimiss.blogspot.com/2012/12/rozdanie-nr1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wibo ogolnie ma fajne kosmetyki :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szukam jakiegoś pudru transparentnego, ale ciężko mi się przekonać do nowych kosmetyków. Najważniejsze, żeby znaleźć odpowiednie i przy nich zostać, zmieniać lub dodawać od czasu do czasu. Fajnie, że znalazłaś "swój" brązer. Obserwuję i mam nadzieję, ze również zaobserwujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co, nigdzie nie było napisane do kiedy promocja, chyba że ja nie zauważyłam, ale byłam dziś w Rossmannie i jeszcze byly na promocji te podkłady :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.