poniedziałek, 17 grudnia 2012

Under 20-Tonik antybakteryjny przeciw zaskórnikom do skóry wrażliwej

Cześć!
 Dziś już zero narzekania tylko biorę się do roboty.Za godzinkę muszę wychodzić na zajęcia więc w wolnej chwili recenzja :) Jest to produkt przeznaczony do skóry trądzikowej,tłustej,mieszanej a także wrażliwej i alergicznej czyli mojej ;) Moja cera jest bardzo wymagająca,wrażliwa,alergiczna ze skłonnościami do zmian trądzikowych.



 Obietnice producenta: 
 Idealny do codziennej pielęgnacji skóry z niedoskonałościami. Innowacyjna kompozycja składników odpowiednich dla cery wrażliwej sprawia, że tonik jest nie tylko skuteczny, ale również delikatny dla skóry.
Wskazania: cera wrażliwa, alergiczna ze skłonnością do powstawania niedoskonałości.
Zdecydowanie jest to produkt bardzo łagodny,w żaden sposób nie podrażnił mojej skóry,nie wysuszył ją.Miałam kiedyś tonik z firmy Garnier który bardzo podrażnił mi cerę,śmierdział alkoholem i wysuszał skórę co powodowało większą produkcje łoju a co za tym idzie zapychanie porów i powstawanie wyprysków.Zacznę więc od plusów i minusów.
Plusy:
 +Nie uczula.
 +Nie podrażnia skóry.
 +Dobrze oczyszcza.
 +Jest bardzo delikatny.
 +Wydajny.
 +Skóra nie jest ściągnięta po nim.
+Dostępność,znajdziemy go w większości drogerii.
 +Przygotowuje cerę do dalszych zabiegów,ja zazwyczaj używam go po zmyciu makijażu i umyciu twarzy, przed nałożeniem kremu na twarz.
 +Cena,kosztuje ok.11-12zł za 200ml.
 +Ślicznie pachnie,zapach przypomina mi perfumy męskie ;)Przed zakupem powąchajcie czy wam ten zapach odpowiada,mi bardzo przypadł do gustu.
Minusy: 
-Nie zauważyłam żeby odblokowywał pory ale też nie oczekiwałam tego.
-Nie matuje na długo,u mnie to jakieś pół godziny do godziny a nie mam bardzo przetłuszczająca się skórę a mieszaną.
 Produkt godny polecenia jeżeli ktoś szuka toniku do odświeżenia i oczyszczenia skóry ale przy tym delikatnego,który nie podrażni skóry ale też nie zapcha skóry mieszanej i trądzikowej.Kiedyś na pewno kupię go ponownie ale teraz zużyję i zrecenzuje wam inne toniki które posiadam i używam.

Trzymajcie się cieplutko kochani i do następnego! :)

1 komentarz:

  1. Miałam kiedyś piankę do cery trądzikowej z tej serii :) bardzo byłam zaskoczona tym że starczała na długo, i działanie miała też w porządku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.