niedziela, 16 grudnia 2012

Brak czasu

Hej!
Dziś nie najlepszy dzień,wszystko się wali.Dużo nauki i problemów,już nawet głupio mi wam obiecywać że coś napiszę bo nigdy nie ma czasu.Pogoda też nie sprzyja w robieniu zdjęć,już o 16 robi się ciemno.W następnym tygodniu już na pewno dwie recenzje napiszę.W pokoju cały worek z pustymi opakowaniami a ja nie mam kiedy chociaż tych 4-5 zdań napisać,mamuśka myśli że gromadzę to bo żal mi wyrzucić a tak na prawdę trzymam je żeby wam je zrecenzować.Stwierdziłam że rzadko dodaje swoje zdjęcia.Dodaje zdjęcia dając znać że żyję ;p
Mam nadzieje że wam lepiej minął ten tydzień i że ta paskudna pogoda nie psuje wam tak humoru jak mi.
Do poniedziałku!
 Buziaki!;*

1 komentarz:

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.