wtorek, 6 listopada 2012

Lakiery firmy Dor Cosmetics

Witajcie Kochane!:)  
Pomyślałam że pokaże wam produkt firmy o której nie było nic powiedziane na moim blogu,a jest to firma która produkuje bardzo dobre lakiery. Firma ma naprawdę imponującą paletę kolorów.Jest to jedna z moich ulubionych firm produkujących lakiery do paznokci.Jeżeli jesteście ciekawe wszystkich kolorów lakierów to zapraszam na ich stronę http://www.dor-cosmetics.krakow.pl/
 
 Lakier ma niewielki pędzelek,z nie wielką ilością włosia ale bardzo dobrze się nim maluje.Nie pozostawia smug,pierwsza warstwa całkiem dobrze kryję ale przy drugiej warstwie kolor jest bardziej wyrazisty.Lakier bardzo szybko schnie.
 Lakiery kosztują ok.3,4 zł, za pojemność 9 ml. U mnie w mieście naprawdę trudno trafić na te lakiery,są dostępne tylko w dwóch kioskach.Szkoda że nie są dostępne w drogeriach.
 Ja mam odcień 5/1 jest to bardzo wyrazisty niebieski kolor,który bardzo często nosiłam na paznokciach latem.Nigdy nie używałam żadnych utwardzaczy i innych,u mnie bez takich produktów utrzymuję się ok.5-7 dni.Co do krycia to już zależy od poszczególnych kolorów,na zdjęciu jest pokazany po dwóch nałożonych warstwach lakieru.
Znacie lakiery firmy Dor? Jak wasze wrażenia?

2 komentarze:

  1. Kochana! To moje ulubione lakiery! Mam ich koło 30-35! ;D za niedlugo post o nich takze odwiedzaj mnie! Ja je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemny kolor;)
    Chyba w nie zainwestuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.