niedziela, 8 stycznia 2012

Under Twenty Anti! Acne fluid antybakteryjny

Dziś chciałabym wam przedstawić moją recenzje fluidu antybakteryjnego Under Twenty,przyznam że byłam bardzo ciekawa tego fluidu. 
Zapraszam do przeczytania mojej opinii :)

 
Obietnice producenta:
 Moja opinia:
Według mnie ten produkt nie powinien nazywać się fluid tylko krem tonujący.Stopień krycia bardzo słaby,ja jednak mam co zakrywać więc dla mnie jest z pewnością za słaby.Nie zauważyłam poprawy kondycji mojej skóry.Nie powoduje efektu maski jak zapewnia producent to pewnie z powodu słabego krycia.Nawilżenia skóry nie zauważyłam,jest bardzo lekki ale co do matowienia to całkiem dobrze sobie radzi,skóra przynajmniej w moim przypadki była zmatowiona przez 4-5godzin.Także jako fluid beznadziejny ale jako krem matujący pod podkład bardzo dobry :) Pojemność jak u większości fluidów 30ml,cena w granicach 12-14zł.Ale jeśli już go kupiłyście i nie jesteście zadowolone z jego krycia możecie wymieszać go z Dermacolem jest to mocno kryjący podkład w formie pasty można go kupić na allegro za 16-18zł.
 Ma dość naturalny kolor nie wpada w pomarańcz ani w róż,jest to ciepły, beżowy kolor.
 Obawiałam się że fluid będzie dla mnie za ciemny ale po rozsmarowaniu robi się jaśniejszy i nie ciemnieje,czego bardzo się obawiałam.

 Jeśli szukacie dobrze kryjącego fluidu to odpuście go sobie,natomiast jeśli nie macie nic do ukrycia to śmiało możecie po niego sięgnąć chociażby aby ujednolicić skórę i ją zmatowić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.