sobota, 5 listopada 2011

Na początek Małe zakupy :)

Zakupy Rossmann-owskie :)

 
Lirene Balsam brązujący do ciała,do ciemnej karnacji.Cena:14zł.Kupiłam go z ciekawości,słysząc bardzo pozytywne opinie na YT i mam nadzieje ze się nie zawiodę :)
 Isana Zmywacz do paznokcie,Mój ulubiony:)Cena 4,99zł 250ml na promocji :)
 Nivea Balsam prostujący Straight & Easy.Nie wierzę żeby balsam prostował włosy,bardziej zależało mi na ochronie włosów przed wysoką temperaturą suszarki/prostownicy.Cena:13zł
 Lirene Krem regenerujący do rąk.Mój ukochany,od 2 lat jestem mu wierna i nie zamienię go na żaden inny.Cena:8zł
 Rimmel Lasting Finish to już moje drugie opakowanie.Producent obieca że podkład będzie utrzymywał się przez 25h,trochę przesadził,jak dla mnie przy mojej mieszanej cerze trzyma się do 8-9godzin.Cena:29zł
Stopień krycia- Średni
Konsystencja- Trochę lepka,gęsta,kremowa.
Wykończenie- Średnio kryjące satynowe,Najlepiej nałożyć go pędzlem,łatwo można przesadzić z jego ilością.
Wydajność-U mnie przy codziennym stosowaniu starcza na 2,5-3miesiące.


Zakupy Biedronkowe :)


Natei Szampon do włosów przetłuszczających się. Jest to szampon do którego często wracam,świetny do włosów przetłuszczających się.Po umyciu przez 2 dni włosy są świeże i puszyste ale niestety bez odzywki trudno będzie je rozczesać.Zauważyłam że zmienili opakowanie,wcześniej była to przeźroczysta butla i ulepszony skład.Dziś wypróbuje nowa wersje i zobaczymy jak się bedzie sprawdzać :) Cena:4zł

BeBeauty żel peelingujący do mycia twarzy,do cery mieszanej i tłustej.Kupiłam go z ciekawości,zobaczymy jak się będzie sprawdzał.Cena ok 5zł.

2 komentarze:

  1. Lirene Balsam , faktycznie jest fajny...nie zostawia smug, efekt może nie jakiś powalający ale za to wygląda naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po już prawie 2 tygodniach stosowania mogę stwierdzić że jest dobry,ale efekt dopiero widoczny po 4-5 dniach stosowanie regularnego i jeszcze ta konsystencja,bardzo gęsta i trzeba się namęczyć żeby dobrze rozsmarować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.