sobota, 24 października 2015

Pharmaceris H-Specjalistyczny szampon normalizujący do skóry łojotokowej skłonnej do podrażnień.

Hej!
Dziś przyszła pora na zapowiadaną trzy tygodnie temu przeze mnie recenzję szamponu Pharmaceris.Zacznę od tego że od ok.3 miesięcy miałam problemy ze skórą głowy,zaczęło się od swędzenia a potem już tylko podrażniona skóra głowy i wypadające włosy.Stosowałam wiele szamponów,od Ziaji przeciwświądowej,łagodnych szamponów dla dzieci aż po apteczne szampony takie jak Physiogel.Oczywiście byłam u dermatologa,który na dzień dobry wypisał mi szampon ze sterydem.Jednak stwierdziłam że poczekam i spróbuje nowości od Pharmaceris,wtedy odezwała się do mnie Pani Magda z zapytaniem czy chciałabym przetestować szampon.Byłam ciekawa jak się sprawdzi tym bardziej że nie wierzyłam że cokolwiek już będzie w stanie pomóc i już byłam skłonna sięgnąć po szampon od dermatologa.Jednak dałam mu szansę i byłam pozytywnie zaskoczona.Nie przedłużając zacznę od plusów i minusów.


 Plusy:
 +Nie zawiera SLS i SLES.
 +Hipoalergiczny.
 +Niweluje świąd.
 +Jest delikatny dla skóry głowy.
 +Nie plącze włosów.
 +Łagodnie myje.
 +Przyjemny zapach.

 Minusy:
 -Cena,ok.26zł za 250ml.
 -Nie przedłuża świeżości włosów.

Informację od producenta:


 Podsumowując szampon uspokoił skórę głowy,skóra jest ukojona i już nie swędzi jednak włosy nadal wypadają.Polecam ten szampon osobom,które szukają delikatnego dla skóry aptecznego szamponu.

Udanego weekendu :)

6 komentarzy:

  1. Nie miałam tego szamponu, raczej nie jest do mojego typu włosów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. troszkę cena mnie zniechęca, nie mam problemów z włosami na szczęście więc nie muszę używać specjalistycznych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie, ciekawe jakby się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. mój skalp przeciwnie, jest skrajnie skuch i nigdy w życiu nie wiedziałam jeszcze co znaczy mieć przetłuszczone włosy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.