sobota, 2 sierpnia 2014

Zakupy apteczne

 Cześć!
 Dziś przychodzę do was po raz kolejny z zakupami.Wiem,wiem ostatnio oszczędzanie mi nie wychodzi.Pokaże wam kilka produktów,które ostatnimi czasy nabyłam.

 Jednym z nich jest Pharmaceris A nawilżający fizjologiczny żel do mycia twarzy i oczu,jest to produkt który bardzo mi przypomina Cetaphil czy Physiogel,nawet zastanawiam się nad recenzją porównawczą tego żelu z Cetaphilem,jeśli jesteście zainteresowani taką recenzją porównawczą to dajcie znać.Kosztował ok.25 zł,ma wygodne opakowanie z pompką które bardzo mi się spodobało.Vichy,Capital Soleil krem matujący z filtrem SPF50 kupiłam go jakieś 2 tygodnie temu,nie pokazałam go w poprzednich zakupach bo gdzieś mi się zawieruszył.Zdążyłam go już użyć kilka razy i póki co jestem zadowolona,opinie na jego temat są różne,niektóre dziewczyny pisały że może zapychać,bardzo się tego obawiałam ale póki co nie zauważyłam żeby pogorszył stan mojej skóry.Muszę przyznać że jest bardzo wydajny,wystarczy niewielka ilość by rozprowadzić go na całą twarz,cena to ok.55 zł.
 Pharmaceris T krem z 10% kwasem migdałowym na noc,nie wiem już które to moje opakowanie ale bardzo lubię ten krem,jest delikatny a jednocześnie skuteczny,zmniejsza ilość wyprysków,wygładza skórę,rozjaśnia i wydaje się być zdrowsza.Często wracam do tego kremu gdy moja skóra zaczyna szaleć i pojawiają się wypryski a co najgorsze pozostają po nich ślady,które ten krem rozjaśnia i stają się mniej widoczne.Za krem zapłaciłam 43,99zł ale wiem że można go dostać taniej,krem starcza na ok.2-3 miesiące stosowania.Aknemycin Plus jest to płyn na receptę,świetnie sprawdza się na wypryski i zapobiega śladom po wypryskach ale na widoczny efekt trzeba czekać minimum miesiąc.Cena waha się w zależności od aptek,ja zapłaciłam za niego ok.45 zł.
Znacie któryś z tych produktów?
 Jeśli tak to dajcie znać jak u was się spisały :)
 Buziaki:*

2 komentarze:

  1. Nie znałam tych produktów ;)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja posiadam Pharmaceris krem z kwasem migdałowym 5%. Jak na razie spisuje się bardzo dobrze - poznikały mi grudki i cera jest mniej zapchana. Jak skończę tego używać na pewno się skusze na II stopień złuszczania:) A emulsję matująca spf50 z vichy wprost ubóstwiam <3 idealny mat, choć teraz po lecie jestem dość biała na twarzy ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.