sobota, 19 lipca 2014

Eveline-Ultradelikatny krem do depilacji pach,rąk i okolic bikini z aloesem i proteinami jedwabiu.

Hej kochani! 
Dziś przychodzę do was z recenzją ultradelikatnego kremu do depilacji firmy Eveline.Miałam już dość maszynek do depilacji i postanowiłam spróbować czegoś innego,do plastrów z woskiem miałam jednak uraz więc zdecydowałam się na krem do depilacji.Po przeczytaniu wielu opinii na wizażu zdecydowałam się na kupienie właśnie tego kremu.
 
 Informacje od producenta:
 Ultradelikatny krem do depilacji miejsc wrażliwych - dokładnie i skutecznie usuwa zbędne owłosienie.
Zawiera łagodzący ekstrakt z aloesu oraz proteiny jedwabiu, dzięki którym skóra na długo pozostaje dobrze nawilżona, gładka i miękka. Formułę wzbogacono o ekstrakt z Larrea divericata, który spowalniając odrastanie włosków po depilacji zmniejsza częstotliwość przeprowadzania zabiegu.
Krem zapewnia skuteczną depilację, pozostawia skórę aksamitnie gładką, daje długotrwałe poczucie komfortu.

  Plusy:
 +Dostępność,możemy go kupić w Rossmannie,Naturze i w marketach.
 +Tani,w promocji 7zł za 125ml.
 +Łatwa aplikacja.
 +Szpatułka do usuwania kremu dołączona do opakowania.
 +Wydajny.
 +/-Usuwa tylko te słabsze włosy,z mocniejszymi i grubszymi sobie nie radzi.
 Minusy:
 -Podrażnia skórę,po jego użyciu skóra jest zaczerwieniona i piecze.
 -Nie usuwa dokładnie włosów.
 -Zapach,typowy dla kremów do depilacji.

 Skład: Aqua / Water, Cetearyl Alcohol, Thioglycolic Acid, Calcium Hydroxide, Potassium Hydroxide, Ceteareth-20, Glyceryl Stearate SE, Propylene Glycol, Water / Butylene Glycol / Glycerin / Larrea Divaricata / Lecithin, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Propylene Glycol / Water / Hydrolized Silk, Ethylhexyl Stearate, Mineral Oil, Fragrance, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde (Lyral), Citronellol, Hydroxycitronellal, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional (Lilial). (03.06.2010)
 Podsumowując krem nie był najgorszy,jeśli macie cienkie,słabe włosy to w tym przypadku się spiszę.Do grubych i mocnych włosów raczej nie sprawdzi,nie usunie ich dokładnie.Raczej nie kupię tego produktu ponownie ponieważ podrażnił moją wrażliwą skórę.Pozostanę wierna maszynką do golenia.

Miłego weekendu :)
 Buziaki;*

3 komentarze:

  1. Szkoda, że podrażnia skórę. Nie używała bym go z tego względu.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej nawet nie widziałam tego produktu :P .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię kremów do depilacji. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.