środa, 25 czerwca 2014

Mój makijaż PROVOKE.

Hej Kochani!
 Jakiś czas temu otrzymałam możliwość wzięcia udziału w konkursie na letni makijaż wykonany nową linią kosmetyków do makijażu Dr Irena Eris PROVOKE,ma to być letni makijaż oczu najbardziej prowokujący,najpiękniejszy i najoryginalniejszy.Rzadko maluję się prowokująco więc było to dla mnie duże wyzwanie.Dziś chciałabym wam zaprezentować moją interpretacje makijażu letniego PROVOKE. Moje pierwsze wrażenie o kosmetykach było bardzo dobre,zachwyciły mnie przepiękne opakowania.
 Do makijażu użyłam tylko te produkty,które zostały mi wysłane czyli: 
-Próbkę fluidu matującego,niestety to nie mój kolor.
-FACE OVAL DESIGNER Modelator twarzy.
-AUTOMATIC EYEBROW PENCIL Automatyczna kredka do brwi.
-AMAZING LASHES MASCARA Maskara z efektem 3w1.
-Cienie podwójne TWO EYESHADOWS COLLECTION - blue lagoon dream N° 250.
-EYESHADOW PRIMER Baza pod cienie.




Niestety przez pochmurną pogodę światło nie było zbyt dobre,zdjęcia nie wyszły tak jakbym tego chciała. 
 A Wy jak spędziliście dzisiejszy pochmurny dzień?

 Miłego wieczoru:)
 Buziaki;*

4 komentarze:

  1. ładny makijaż, paleta do konturowania jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczorajszy dzień spędziłam przyjemnie chadzając po galerii :) Śliczny makijaż :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy Ci w tym makijażu, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.