środa, 18 czerwca 2014

Eveline,Argan Oil-Gruboziarnisty peeling normalizujący do twarzy 3w1.

Cześć! 
 Peeling Eveline dostałam dzięki współpracy,rzadko sięgam po kosmetyki tej firmy ale od kilku tygodni bardzo je polubiłam.Podstawą pielęgnacji mojej skóry mieszanej/wrażliwej/trądzikowej jest peeling,najchętniej sięgam po gruboziarniste,chociaż i tak królują u mnie kwasy do złuszczania skóry,jednak w porze letniej nie mogę sobie na nie pozwolić przez duże nasłonecznienie. 
Zapraszam do przeczytania mojej opinii na temat tego peelingu :)
 
Obietnice producenta:Gruboziarnisty peeling do twarzy polecany jest dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery mieszanej i tłustej. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z olejkiem arganowym skutecznie złuszcza i usuwa martwe komórki naskórka, odblokowuje i oczyszcza pory. Normalizuje wydzielanie sebum, wygładza i wyrównuje niedoskonałości skóry. Peeling idealnie przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
Składniki aktywne: olejek arganowy - pobudza komórki skóry do intensywnej odnowy, kwas hialuronowy nawilża i wygładza. Proteiny jedwabiu normalizują funkcje gruczołów łojowych, niwelując błyszczenie się cery. Ekstrakt z Hamamelisu zmiękcza i ściąga naskórek, zmniejszając widoczność porów. Poprawia mikrocyrkulację, wycisza zaczerwienienia i ujednolica koloryt skóry. Kompleks witamin A, E, F skutecznie opóźnia procesy starzenia się skóry, dodaje cerze blasku i świeżości. Alantoina łagodzi podrażnienia, przynosząc natychmiastowe ukojenie.
Efekt: bogata formuła w aktywne mikrogranulki delikatnie usuwa obumarłe komórki, likwidując szorstkość i łuszczenie się naskórka. 

 Plusy:
 +Wygładza skórę.
 +Dobrze oczyszcza i przygotowuję skórę do dalszych zabiegów.
 +Nie wysusza.
 +Wydajny.
 +Nie uczula.
 +Jest delikatny dla skóry,nie podrażnia.
 Minusy:
 - Niewielka ilość drobinek.

Podsumowując peeling sprawdził się dobrze,jest godny polecenia,chociaż nie jestem pewna czy wróciłabym do niego ponownie ponieważ lubię testować nowości.

 Trzymajcie się :)
 Buziaki;*

2 komentarze:

  1. moim ulubieńcem jest ZiajaPro peeling bardzo mocny polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się sprawdził. Ja też lubię testować nowości :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.