wtorek, 6 maja 2014

W walce o piękną cerę.

 Cześć!
 Jak tam po majówce?
 Dziś krótki post na temat obecnej kuracji którą stosuję.Od 22 dni przyjmuję antybiotyk Tetralysal,póki co czekam na efekty.Jeśli stosowałyście któreś z tych produktów dajcie znać.Po zakończeniu kuracji dam znać jakie efekty dała kuracja.

 Do zakrycia niechcianych niespodzianek i śladach po wypryskach zdecydowałam się na podkład Vichy Dermablend,świetne kryję i dodatkowo ma filtr SPF 35.Przy zakupach dostałam kilka próbek produktów z Biodermy.

Przypominam że dziś ostatni dzień konkursu!Czekam na zgłoszenia do godziny 24:00.
 Miłego tygodnia ;)
Buziaki;*

4 komentarze:

  1. Nie pomogę,nigdy nie leczyłam się z trądziku :) Ale zaciekawił mnie podkład :) Ma wolę te rozświetlające,ale przyjaciółka ma duże blizny i może dla niej się sprawdzi :) Czekam na recenzję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia, ja już pół roku biorę axotret, efekty rewelacyjne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post+Zapraszamy do Nas. !!! http://wercza-sandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam antybiotyk i Epiduo. Oby się u Ciebie sprawdziło! U mnie efekty były, ale trzeba przez jakiś czas używać maści po tych antybotykach. Chociaż już raz stosowałam go i wróciło wszystko, teraz miałam drugą serię na razie efekt pozostał. Oby jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.