niedziela, 26 stycznia 2014

Tydzień w zdjęciach #5

Cześć Dziewczyny :)
  Dziś zapraszam na szybki tygodniowy mobile mix,sama bardzo lubię oglądać takie posty więc postanowiłam też taki zrobić.
 Miłego oglądania :)
Pieguski uwielbiam <3
Mamy już śnieg :)
Rosołek w mroźne dni sprawdza się świetnie.
 Moje ulubione danie z restauracji Ha Long.
Małe grzeszki
 Kawusia z mlekiem musi być.
 Na mroźne dni moje ulubione kremy,które dają radę z przesuszeniami.
 Ostatnie egzaminy już napisane.

A wam jak minął tydzień?
 Buziaki;*

7 komentarzy:

  1. Te kurczaki od "chińczyka" też uwielbiam, są chrupiące i pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę tak mi się chce na słodko coś zjeść, a Ty tu pokazujesz tyle słodkości:0
    krem ratunek jest super, miałam go i spodobało mi się dobre nawilżenie

    OdpowiedzUsuń
  3. o rosołek , też uwielbiam na te mrozy , bez słodyczy też się nie obejdę

    OdpowiedzUsuń
  4. No takim rosołkiem w zimę nigdy nie gardzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieguski <3 kocham! ;)
    Kurczę, za dużo jedzenia w tym mixie, idę coś przekąsić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.