środa, 16 października 2013

Lirene-Multifunkcyjny krem BB

Witajcie Kochani!
 Dziś przygotowałam dla was recenzję "kremu BB",co prawda z prawdziwym kremem BB ma on nie wiele wspólnego.Słynne kremy BB jakoś nie przekonują mnie do siebie,mam cerę mieszaną, przetłuszczającą się w strefie T i oczekuje przede wszystkim zamaskowania niedoskonałości i zmatowienia skóry.Jednak w lato chciałam spróbować coś lekkiego,padło na Lirene multifunkcyjny krem BB.
Informacje od producenta:Efekt pięknej, nieskazitelnej cery, bez śladów zmęczenia i niedoskonałości. Równomiernie wtapia się w skórę i wyrównuje jej koloryt za sprawą unikalnych właściwości witaminy C, która neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników i delikatnie rozjaśnia. Długotrwale matuje dzięki mikrogąbeczkom matującym. Subtelnie rozświetla skórę dzięki zawartości miki. Za sprawą połączenia kwasu hialuronowego z gliceryną nawilża przez 24 godziny. Zaawansowana formuła, aksamitna konsystencja, świeża nuta zapachowa. Do wszystkich typów cery. 
 Krem jest dostępny tylko w jednym kolorze,jest to beżowy kolor wpadający lekko w żółć.Nie ciemnieje na skórze.Na początku wydawał mi się za ciemny dla mnie ale ładnie dopasował się do skóry.
 Plusy:
 +Wygląda naturalnie na skórze
 +Nie daje efektu maski.
 +Jest lekki.
 +Szybko się wchłania.
 +Ma pojemność 40 ml czyli więcej niż tradycyjny podkład.
 +Dostępność,w większości drogerii.
 +Nawilża skórę.
 Minusy:
 -Brak filtra.
 -Skóra po 2 godzinach bardzo zaczyna się świecić.
 -Nie kryję niedoskonałości.

 Skład: Aqua, Dimethicone, Isododecane, Cyclohexasiloxane, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1, Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Caprilic/Capric Trigliceride, Nylon 12, Sodium Chloride, Polyglyceryl-4 Isostearate, Silica Dimethyl Silylate, Ethylhexylglicerin, Ethylene/Methacrylate Crosspolymer, Cyclopentasiloxane, Triethoxycaprylylsilane, Sodium Hyaluronate, Isopropyl Titanium Triisostearate, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Lecithin, Alcohol Denat., Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum, CI 77891, CI 77492, Mica, CI 77491, CI 77499.
Podsumowując,dla osób które mają cerę problematyczną i potrzebują przynajmniej średniego krycia,z pewnością się nie sprawdzi.Zdecydowanie sprawdzi się on na skórze suchej i normalnej,która nie potrzebuje krycia a wyrównania kolorytu skóry i nadania zdrowszego,wypoczętego wyglądu skórze.
 Do następnego ;)
 Buziaki ;*

3 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie miałam żadnego kremu BB . Sama szukam czegoś co, by zakryło większość niedoskonałości na twarzy , ale cóż jak na razie stoję w martwym punkcie :( .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i bardzo lubię. Na mojej skórze daje bardzo mocny mat.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.