sobota, 5 października 2013

Haul

Hej! 
Wczoraj wybrałam się na małe zakupy bo niektóre rzeczy mi się skończyły.Jak to zawsze bywa oprócz tych najpotrzebniejszych rzeczy skusiłam się także na inne,które niekoniecznie były niezbędne ;) Szczerze mówiąc miałam kupić tylko podkład i jakieś witaminy,po lecie moje włosy nie są w dobrej kondycji i znowu zaczęły wypadać,zdecydowałam się na Belisse.Można ją dostać w Rossmannie za 29,99 zł.Z początku miałam kupić podkład Vichy Dermablend z którego byłam bardzo zadowolona,jednak zawsze chciałam wypróbować podkład z Revlonu,akurat była na promocji za 39,99 zł więc stwierdziłam że wypróbuję.
Aby dopełnić pielęgnację włosów wybrałam maseczkę z Syoss,jestem ciekawa jak się sprawdzi na moich suchych włosach.Kosztowała dokładnie 11.99 zł.Mamy już jesień,która zawsze mi się kojarzy z zapachem granatowego C-thru,standardowa jak każdej jesieni decyduje się na ten zapach.Przy zakupie dezodorantu gratis otrzymujemy żel pod prysznic o tym samym zapachu.
 W Lidlu kupiłam legginsy za ok.18 zł i tunikę za ok.22 zł.
Miłego dnia ;)
Buziaki ;*

8 komentarzy:

  1. Nie lubię produktów do wlosów Syossa, nie działają u mnie najlepiej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez zamierzam kupic ten podklad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa podkładu - cudne zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Revlona używam już od dłuższego czasu i jestem zadowolona :))
    Mi też zaczęły lecieć włosy z okazji jesieni... ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. o, dawno mnie tu nie było.
    stosowałam belisse, polecam :)
    pozdrawiam dawna highwaytoworld

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.