czwartek, 18 lipca 2013

Zakupy ;)

Cześć kochani!
 Jak wam tydzień mija?
 U mnie dziś zabiegany dzień,do tego upały strasznie męczą.Po wizycie u lekarza zajrzałam do galerii,aby kupić buty i kilka niezbędnych produktów.
 
 Głównie miałam kupić niezbędne produkty,czyli szampon i dezodorant ale wpadło też kilka innych rzeczy ;) Zawsze byłam ciekawa wody termalnej,teraz nie wyobrażam sobie lata bez niej.Polecam trzymać ją w lodówce,na lato to idealne odświeżenie.
Obecnie niemal w każdym sklepie są wyprzedaże,w niektórych sklepach nawet do -70%.W New Yorker dorwałam buty za 29,95 zł .
A wy co kupiliście na wyprzedażach?
 Miłego dnia wam życzę ;*

8 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ta woda termana i ten preparat do zębów - co coś na zasadzie pasty wybielającej?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to pasta wybielająca.Producent obiecuje efekty po 7 dniach,zobaczymy czy obietnice się sprawdzą ;)

      Usuń
  2. te lakiery z Bell są super ;) Isana deo też :) butki śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie woda termalna :) z vichy jeszcze nie używałam, moj faworyt to avene :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek lakieru Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez miałam tą pastę, ale chyba zmienili opakowanie, bo było całe białe. Efektów nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.