poniedziałek, 29 lipca 2013

Hej!
 Lipiec już się kończy a ja nawet nie odczułam tego miesiąca wakacji,wciąż nauka i zero relaksu.W sierpniu mam zamiar wszystko nadrobić.
A jak u was wakacje mijają?
 Dzisiejszy dzień należał do udanych,dwie godziny jazd zaliczone,teraz odrobina relaksu,może jakaś maseczka.
Upały strasznie męczą,u mnie w miejscowości było aż 36 stopni!Mimo upałów,naszło mnie aby zrobić zupę ogórkową,oczywiście nie było mowy żeby zjeść ją gorącą.
Zmykam pod prysznic a wam życzę miłego wieczora ;)
 Buziaki;*

3 komentarze:

  1. Ja też jeszcze przez ten lipiec nie zdążyłam odpocząć...
    Zapraszam do mnie na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę powodzenia, ja zdałam prawko za 7 razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!:) Ja egzamin na prawko mam za sobą.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Kochani za każdy komentarz,daje mi to dużo motywacji :)
Na komentarze odpowiadam pod postem.